22-02-2018 08:47
Witam.
Od ponad tygodnia wpłatomat przy ulicy Lenartowicza w Bydgoszczy nie działa. Zgłoszenie zostało przyjęte przez pracownika ING, ale jak widać nie spieszy się z poinformowaniem odpowiednich ludzi w celu naprawy w/w urządzenia.
Nie po to je robiliście, żeby ludzie musieli stać w kolejkach tylko po to żeby ulokować pieniądze na koncie.
22-02-2018 08:54 | Edytowano: 22-02-2018 08:55
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojego wcześniejszego zgłoszenia, dlatego trudno mi powiedzieć, dlaczego wpłatomat nie jest dostępny. Zawsze zgłoszenia przekazujemy do właściwej jednostki. Zależy nam na tym, żebyś mógł wygodnie wpłacać pieniądze w naszych urządzeniach.
Zgłosiłam ten wpłatomat do osób zajmujących się naszymi urządzeniami.
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025Dzień dobry,
Posiadamy kredyt hipoteczny, który jest przypisany do konta narzeczonej, oczywiście w umowie kredytowej jestem dopisany do kredytu jako współkredytobiorca (50/50). W przypadku, gdybyśmy c
... 09-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 2 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 | |
| 1 |