22-02-2018 08:47
Witam.
Od ponad tygodnia wpłatomat przy ulicy Lenartowicza w Bydgoszczy nie działa. Zgłoszenie zostało przyjęte przez pracownika ING, ale jak widać nie spieszy się z poinformowaniem odpowiednich ludzi w celu naprawy w/w urządzenia.
Nie po to je robiliście, żeby ludzie musieli stać w kolejkach tylko po to żeby ulokować pieniądze na koncie.
22-02-2018 08:54 | Edytowano: 22-02-2018 08:55
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojego wcześniejszego zgłoszenia, dlatego trudno mi powiedzieć, dlaczego wpłatomat nie jest dostępny. Zawsze zgłoszenia przekazujemy do właściwej jednostki. Zależy nam na tym, żebyś mógł wygodnie wpłacać pieniądze w naszych urządzeniach.
Zgłosiłam ten wpłatomat do osób zajmujących się naszymi urządzeniami.
Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się
... 16-02-2025ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,
ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.
Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa
... 16-02-2025Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł
... 14-02-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 |