Odpowiedz

Wpłatomat zjadł pieniądze!

24.02.2018 przed godziną 00:00 (23:45 lub coś koło tego) wpłacałam pieniądze potrzebne na ratę kredytu, która ma być pobrana na następny dzień bądź za 2 dni, kwotę 2200 zł. Wpłatomat przeliczył pieniądze, kazał zatwierzić kwotę i dość długo pojawiał się komunikat, że trwa deponowanie środków, po czym pojawił się komunikat że Transakcja przebiegła niepomyślnie i zwrócił mi tylko kartę i pustą karteczkę potwierdzenia. Pieniądze połknął. Zgłosiłam to niezwłocznie. Usłyszałam, że macie na to 7 dni. Płakać mi się chce, że narażacie ichh na taki stres! Czy ktoś mi zwróci pieniądze jeśli przez Wasz cholerny wplatomat wzrośnie mi oprocentowanie kredytu przez niedokonanie warunków kredytu?! Jestem w 5 miesiącu ciąży i naprawdę mi niepotrzebny taki stres. Skąd mam teraz wziąć na kolejną ratę?!!!! Jesteście niepoważni!!!!!
Odpowiedz
0 Lajków
MN1985
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
25-02-2018
Wiadomość 1 z 2 (5 046 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zjadł pieniądze!

@MN1985, przykro nam, że spotkała Cię taka sytuacja. Z treści wynika, że już się z nami kontaktowałaś i zgłosiłaś tę kwestię. Skontaktuj się z nami ponownie, sprawdzimy na jakim etapie jest Twoje zgłoszenie. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaR
Były moderator
Były moderator icon
168
22
02-11-2016
Wiadomość 2 z 2 (5 000 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Konieczność ponownej aktywacji aplikacji

U mnie wystąpiła ta sama sytuacja co u AleKre1995. Otwierając aplikację z rana wszystko było w porządku, jednak kolejnym razem - około 10:45 pojawił się widok "Aktywuj aplikację lub załóż konto bankow

...

30-03-2025
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

A czy jest szansa zobaczyć obecną "ścieżkę rozwoju" aplikacji? kiedy nawet na kilka miesięcy do przodu można było zobaczyć co przed nami. 

 

Kto obecnie jest menadzerem spełeności? da się to jakoś reani

...

29-03-2025
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

Na ten moment nie planujemy zmian w tym zakresie, natomiast przekazałam Twoją sugestię do specjalistów 😊

29-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy