25-02-2018 00:48
25-02-2018 20:10
@MN1985, przykro nam, że spotkała Cię taka sytuacja. Z treści wynika, że już się z nami kontaktowałaś i zgłosiłaś tę kwestię. Skontaktuj się z nami ponownie, sprawdzimy na jakim etapie jest Twoje zgłoszenie.
A i zapomniałem dopisać, jak będziesz w oddziale to koniecznie na miejscu upewnij się czy odblokowali dostęp. Bo ja się musiałem wracać i wszystko zajęło blisko 2 godziny.
29-03-2024Niestety w ING to częsta praktyka, blokują za byle co, ja i moja rodzina mieliśmy blokady m.in za instalacje aplikacji moje ING po raz pierwszy. Najlepsze, że tłumaczyli się tym, że nastąpiła instalac
... 29-03-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 |