Przykro nam, że spotkała Cię taka sytuacja, przesłaliśmy prośbę w sprawie Twojej reklamacji do właściwego działu.
----------------- Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie. Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Ja ostatnio też miałam taka sytuację. Wpłatomat w Ustroniu źle policzył pieniądze które wpłacałam. Wpłaciłam 2600 a wplatomat policzył mi 1600 więc dałam anuluj. Wypłacił mi pieniądze z powrotem ale już tylko te 1600 zł. Nie wierzyłam w to co się stało. Liczyłam te pieniądze 2x w domu przed wyjściem do wplatomatu oraz jeszcze raz przed ich wpłaceniem. Zgłosiłam reklamacje nr. 122430/072024 ale oczywiście została odrzucona.. będę ponawiała reklamację i prosiła o sprawdzenie monitoringu bo jestem wściekła. Już kilkadziesiąt razy robiłam wpłaty i nigdy nie było takich kłopotów.
Witam. Jestem na etapie kupna działki. Dojazd do działki jest droga prywatna . Po rozmowie z właścicielem będzie służebność dojazdu do działki. Podczas załatwiania kredytu hipoteczne powiedziałem ż...
Witam. Złożyłem wniosek na kredyt hipoteczny na działkę. W rozmowie z właścicielem dzałki dojazd do działki jest droga prywatną. Przy składaniu wniosku powiedziałem że dojazd do dzidłki będzie służebn...
Czy można zamknąć rachunek OKO założony dla dziecka na którym są jeszcze środki? Gdzie one trafią? Na ten rachunek zostały ulokowane rodzinne oszczędności, a obecnie potrzebujemy z nich skorzystać, ale...