Odpowiedz

Reklamacja wpłatomat

Dzień dobry. Mąż dziś wpłacał łącznie 20.000 złotych. Nie wiedział żeby rozdzielić kwotę na mniejsze, ale tak czy siak wpłatomat przyjął całość, ale potwierdzenie jest tylko na 10000 złotych i tyle mamy na koncie. Pokazał się komunikat, że wpłatomat przepełniony. Reklamacja zgłoszona w oddziale w Grójcu, nr 017366/062020. Termin realizacji do 13/07/2020. Liczę ze mój bank sprawę potraktuje priorytetowo, bo kwota jest dla nas bardzo duża i nie możemy tak długo czekać. Bardzo proszę o pomoc!
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaGuda
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
24-06-2020
Wiadomość 1 z 2 (2 057 wyświetleń)

Re: Reklamacja wpłatomat

[ Edytowane ]
MartynaGuda Przekazałam wiadomość do naszych specjalistów z prośbą o przyśpieszenie Twojej sprawy.


-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
249
47
11-02-2020
Wiadomość 2 z 2 (2 039 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: problem z aplikacja banku

Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Ja znów mam problem taki ze wpłaciłem środki na konto i ostatecznie nie mam ich na koncie

08-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy