09-05-2019 17:50
Ja wpłacałam 60 tys ale zdążyłam wsadzić do bankomatu 25tys (mogłam dalej wpłacać a wtedy szukałabym 60)
mam nadzieje , że tepieniądze się znajdą , ponieważ " każdy twierdzi" pracownicy banku , pracownicy infolinii jak również rzecznik finansowy z którym dzisiaj rozmawiałam - w bankomacie nic nie ginie/ mogło tylko być źle przeliczone / zobaczymy
Żałuje że wpłaciłam te pieniądze mogłam wybrać bank z możliwością wpłaty w okienku tak dużej kwoty ,
Dobrze że Państwu oddali pieniądze z banku / jeżeli oddali to te pieniądze musiały się znaleść / nikt z własnej kieszeni Państwu prezentu nie zrobił
Ja już nigdy nie będę korzystać z takiej formy wpłaty pieniędzy bo to jest za duże ryzyko
mam nadzieje że moje pieniądze też się znajdą, pozdrawiam
09-05-2019 17:55
Nie, do końca powtarzali, to o czym Pan pisze - że bankomat/wpłatomat został już przeliczony i to kilkukrotnie (z powodu naszej reklamacji) i pieniędzy nie ma. Jedynie nasza (konkretnych użytkowników ING) historia itp.
Mam nadzieję, że Panu też się uda odzyskać pieniądze.
31-05-2019 17:27
Przyszła do mnie kolejna odpowiedź banku że nie ma nadwyżki w bankomacie ( który został sprawdzony przez zewnętrzną firmę ) szukałam w sieci informacji natrafiłam na artykuł , w którym właściciel takiej zewnętrznej firmy sam zgłosił się do prokuratury ,że jego pracownik okrada bankomaty w trakcie napełniania ........
a mnie pracownicy banku informują że pracownicy to nie złodzieje że nic nigdy im nie zginęło !
Im nie mnie zginęło 15tys w bankomacie / zgłosiłam sprawę do rzecznika finansowego i prokuratury /
Bank mi odpisał że prokuratura może wystąpić o monitoring mnie nie można !
Pracuje jako pośrednik nieruchomości we własnym biurze / każdy mój klient się o tej sytuacji dowie / a jak będzie chciał kredyt w ing to nie ze mną
ten bank traktuje klientów jak oszustów
15 tys to jest dopiero przekręt!
31-05-2019 17:30
Ja wpłacałam 60 tys ale zdążyłam wsadzić do bankomatu 25 tys (mogłam dalej wpłacać a wtedy szukałabym 60)
mam nadzieje , że te pieniądze się znajdą , ponieważ " każdy twierdzi" pracownicy banku , pracownicy infolinii jak również rzecznik finansowy z którym dzisiaj rozmawiałam - w bankomacie nic nie ginie/ mogło tylko być źle przeliczone / zobaczymy
Żałuje że wpłaciłam te pieniądze mogłam wybrać bank z możliwością wpłaty w okienku tak dużej kwoty ,
Dobrze że Państwu oddali pieniądze z banku / jeżeli oddali to te pieniądze musiały się znaleść / nikt z własnej kieszeni Państwu prezentu nie zrobił
Ja już nigdy nie będę korzystać z takiej formy wpłaty pieniędzy bo to jest za duże ryzyko
mam nadzieje że moje pieniądze też się znajdą, pozdrawiam
Nie mamy tutaj wglądu do systemu bankowego. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING lub telefonicznie z infolinią pod numerem 32 357 00 69, tylko w ten sposób możemy przyjąć reklamację.
18-12-2024w dniu 18.12 robilem wpłate pieniedzy ok 19.10 nr wplatomatu R N E T S F 11 , kwota 900 zl , nie została zaksiegowana a bankomat przestał działać co jest z moimi środkami ?
18-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 |