09-05-2019 17:50
Ja wpłacałam 60 tys ale zdążyłam wsadzić do bankomatu 25tys (mogłam dalej wpłacać a wtedy szukałabym 60)
mam nadzieje , że tepieniądze się znajdą , ponieważ " każdy twierdzi" pracownicy banku , pracownicy infolinii jak również rzecznik finansowy z którym dzisiaj rozmawiałam - w bankomacie nic nie ginie/ mogło tylko być źle przeliczone / zobaczymy
Żałuje że wpłaciłam te pieniądze mogłam wybrać bank z możliwością wpłaty w okienku tak dużej kwoty ,
Dobrze że Państwu oddali pieniądze z banku / jeżeli oddali to te pieniądze musiały się znaleść / nikt z własnej kieszeni Państwu prezentu nie zrobił
Ja już nigdy nie będę korzystać z takiej formy wpłaty pieniędzy bo to jest za duże ryzyko
mam nadzieje że moje pieniądze też się znajdą, pozdrawiam
09-05-2019 17:55
Nie, do końca powtarzali, to o czym Pan pisze - że bankomat/wpłatomat został już przeliczony i to kilkukrotnie (z powodu naszej reklamacji) i pieniędzy nie ma. Jedynie nasza (konkretnych użytkowników ING) historia itp.
Mam nadzieję, że Panu też się uda odzyskać pieniądze.
31-05-2019 17:27
Przyszła do mnie kolejna odpowiedź banku że nie ma nadwyżki w bankomacie ( który został sprawdzony przez zewnętrzną firmę ) szukałam w sieci informacji natrafiłam na artykuł , w którym właściciel takiej zewnętrznej firmy sam zgłosił się do prokuratury ,że jego pracownik okrada bankomaty w trakcie napełniania ........
a mnie pracownicy banku informują że pracownicy to nie złodzieje że nic nigdy im nie zginęło !
Im nie mnie zginęło 15tys w bankomacie / zgłosiłam sprawę do rzecznika finansowego i prokuratury /
Bank mi odpisał że prokuratura może wystąpić o monitoring mnie nie można !
Pracuje jako pośrednik nieruchomości we własnym biurze / każdy mój klient się o tej sytuacji dowie / a jak będzie chciał kredyt w ing to nie ze mną
ten bank traktuje klientów jak oszustów
15 tys to jest dopiero przekręt!
31-05-2019 17:30
Ja wpłacałam 60 tys ale zdążyłam wsadzić do bankomatu 25 tys (mogłam dalej wpłacać a wtedy szukałabym 60)
mam nadzieje , że te pieniądze się znajdą , ponieważ " każdy twierdzi" pracownicy banku , pracownicy infolinii jak również rzecznik finansowy z którym dzisiaj rozmawiałam - w bankomacie nic nie ginie/ mogło tylko być źle przeliczone / zobaczymy
Żałuje że wpłaciłam te pieniądze mogłam wybrać bank z możliwością wpłaty w okienku tak dużej kwoty ,
Dobrze że Państwu oddali pieniądze z banku / jeżeli oddali to te pieniądze musiały się znaleść / nikt z własnej kieszeni Państwu prezentu nie zrobił
Ja już nigdy nie będę korzystać z takiej formy wpłaty pieniędzy bo to jest za duże ryzyko
mam nadzieje że moje pieniądze też się znajdą, pozdrawiam
Dobry wieczór,
Po godzinnej frustracji spowodowanej nieudanymi próbami odblokowania dostępu do konta mam nadzieję, że ktoś mi tu pomoże.
Postępuję zgodnie z instrukcją, zmieniam hasło, zapisuje też
... 18-12-2024Możesz zrezygnować z pozostałej części transzy, natomiast w takiej sytuacji będziemy i tak prosić Cię o rozliczenie inwestycji. Dodatkowo poprosimy o udokumentowanie środków - które potwierdzą, że będ
... 18-12-2024Nie mamy tutaj wglądu do systemu bankowego. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING lub telefonicznie z infolinią pod numerem 32 357 00 69, tylko w ten sposób możemy przyjąć reklamację.
18-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 |