Odpowiedz

Prosba o pomoc

001721/092021 to numer mojej reklamacji. Wplatomat w Rzeszowie zjadl mi 2000zl. Prosze o pomoc w szybkim odzyskaniu srodkow. To jedyne moje srodki. Blagam
Odpowiedz
0 Lajków
barbarasie
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
23-08-2021
Wiadomość 1 z 4 (2 417 wyświetleń)

Re: Prosba o pomoc

@barbarasie Przekazałem prośbę o pilne rozpatrzenie zgłoszenia do naszego zespołu od reklamacji. Proszę Cię o trochę cierpliwości.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
583
126
12-04-2017
Wiadomość 2 z 4 (2 413 wyświetleń)

Re: Prosba o pomoc

Hej moglbys ptosze zaznaczyc panom od reklamacji, ze w sobote mam slub i to dosc wazne, 2000 niby nie duzo ale to jedyne co w tym momencie mamy. Bardzo prosilabym o albo nie wiwm szybkie przeliczenie bankomatu albo zeby no oddac mi to.
Odpowiedz
0 Lajków
barbarasie
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
23-08-2021
Wiadomość 3 z 4 (2 406 wyświetleń)

Re: Prosba o pomoc

Odpisałem na Twoją wiadomość prywatną. Proszę Cię o cierpliwość.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
583
126
12-04-2017
Wiadomość 4 z 4 (2 405 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: problem z aplikacja banku

Ja znów mam problem taki ze wpłaciłem środki na konto i ostatecznie nie mam ich na koncie

07-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

mogli w jakiś sposób poinformować, niekiedy są komunikaty o ew. przerwach lub awariach

07-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Chyba system im się sypnął…może robią wdrożenie czegoś…i musieli wyłączyć wersje produkcyjną

07-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy