Odpowiedz

Awaria wpłatomatu

W dniu dzisiejszym we wpłatomacie podczas liczenia pieniędzy wyskoczył komunikat o awarii, wplatomat wydał kartkę, ale wpłata nie została zaksięgowana. Sprawa została zgłoszona na infolinii, nr : 001402/092021. Maksymalny czas na odpowiedź z Państwa strony to 3 tygodnie... Proszę o jak najszybsze wyjaśnienie tej sprawy.
Odpowiedz
0 Lajków
LUc
LUc
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
02-09-2021
Wiadomość 1 z 2 (1 977 wyświetleń)

Re: Awaria wpłatomatu

Przykro mi, że taka sytuacja się zdarzyła. Na zgłoszenia reklamacyjne odpowiadamy tak szybo, jak uda nam się sprawdzić urządzenia. Czas 3 tygodni to maksymalny czas odpowiedzi z naszej strony. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
203
40
11-02-2020
Wiadomość 2 z 2 (1 909 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Możliwość skrócenia okresu kredytowania w Moje ING

Czy wiadomo coś więcej kiedy zostanie wprowadzona funkcjonalność skrócenia okresu kredytowania przez internet?

04-02-2023
Re: Płatność za autostrady w aplikacji

Dodatkowo autorce tematu się chyba coś pomyliło Emotikon: Mrugający

Odcinka Wrocław-Sośnica nie da się opłacić przez ING (a fajnie by było, jakby się dało), trzeba mieć tam bilet. To samo Konin-Stryków.

Natomiast odcinek

...

04-02-2023
Re: Płatność za autostrady w aplikacji

Zapisaliśmy sugestię. Zobaczymy, co da się zrobić! 

04-02-2023
Najbardziej pomocni użytkownicy