Odpowiedz

Awaria wpłatomatu

W dniu dzisiejszym we wpłatomacie podczas liczenia pieniędzy wyskoczył komunikat o awarii, wplatomat wydał kartkę, ale wpłata nie została zaksięgowana. Sprawa została zgłoszona na infolinii, nr : 001402/092021. Maksymalny czas na odpowiedź z Państwa strony to 3 tygodnie... Proszę o jak najszybsze wyjaśnienie tej sprawy.
Odpowiedz
0 Lajków
LUc
LUc
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
02-09-2021
Wiadomość 1 z 2 (1 772 wyświetleń)

Re: Awaria wpłatomatu

Przykro mi, że taka sytuacja się zdarzyła. Na zgłoszenia reklamacyjne odpowiadamy tak szybo, jak uda nam się sprawdzić urządzenia. Czas 3 tygodni to maksymalny czas odpowiedzi z naszej strony. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
170
36
11-02-2020
Wiadomość 2 z 2 (1 704 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Wakacje kredytowe a skrócenie okresu karencji

To, że w styczniu zapłacę już ratę kapitałowo-odsetkową wiem, pytam co się stanie z tymi ratami odsetkowymi z okresu karencji przesuniętymi na koniec okresu karencji.

17-08-2022
Re: Wakacje kredytowe harmonogram

Cały czas widzę datę wrześniowa jaka następna płatność...

16-08-2022
Re: Re.: Wakacje kredytowe - wybór raty a okres zawieszenia odsetek


@czarna666:

Tak, zawieszając ratę sierpniową nie płaci się odsetek, które narastały od 05.07. do 04.08. i byłyby wymagalne w racie w dniu 05.08.


Sprawdzone na własnym przykładzie - dokładnie tak jest. Z

...

16-08-2022
Najbardziej pomocni użytkownicy