Odpowiedz

Awaria wpłatomatu

W dniu dzisiejszym we wpłatomacie podczas liczenia pieniędzy wyskoczył komunikat o awarii, wplatomat wydał kartkę, ale wpłata nie została zaksięgowana. Sprawa została zgłoszona na infolinii, nr : 001402/092021. Maksymalny czas na odpowiedź z Państwa strony to 3 tygodnie... Proszę o jak najszybsze wyjaśnienie tej sprawy.
Odpowiedz
0 Lajków
LUc
LUc
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
02-09-2021
Wiadomość 1 z 2 (2 456 wyświetleń)

Re: Awaria wpłatomatu

Przykro mi, że taka sytuacja się zdarzyła. Na zgłoszenia reklamacyjne odpowiadamy tak szybo, jak uda nam się sprawdzić urządzenia. Czas 3 tygodni to maksymalny czas odpowiedzi z naszej strony. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
232
45
11-02-2020
Wiadomość 2 z 2 (2 388 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Brak informacji co poszło nie tak, choć jest opis w response

Próbowałem opłacić dzisiaj przez pośrednika (Autopay) US/ZUS i zderzyłem się z nic nie mówiącym błedem. Byłoby to okej, gdyby nie fakt, że serwer zwraca bardzo ładny przetłumaczony błąd o limicie środ

...

12-04-2024
Re.: Kredyt hipoteczny - czas oczekiwania na decyzję

Data mi zniknęła z portalu "sprawdź status swojego wniosku". Niezłe żarty!

11-04-2024
Re: Kredyt na dom bez KW

Dzięki za odpowiedź.

Właśnie tak zrobiłem. Niestety, ale konsultant też za bardzo nie wiedział czy taki kredyt mogą udzielić. Miał się dowiedzieć i dać znać (w ciągu 2-3 dni).

Dzisiaj jest ostatni dzień

...

11-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy