02-09-2021 17:53
03-09-2021 18:14
Przykro mi, że taka sytuacja się zdarzyła. Na zgłoszenia reklamacyjne odpowiadamy tak szybo, jak uda nam się sprawdzić urządzenia. Czas 3 tygodni to maksymalny czas odpowiedzi z naszej strony.
Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.
08-11-2024Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.
08-11-2024Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.
08-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 |