Odpowiedz

Awaria wpłatomatu

W dniu dzisiejszym we wpłatomacie podczas liczenia pieniędzy wyskoczył komunikat o awarii, wplatomat wydał kartkę, ale wpłata nie została zaksięgowana. Sprawa została zgłoszona na infolinii, nr : 001402/092021. Maksymalny czas na odpowiedź z Państwa strony to 3 tygodnie... Proszę o jak najszybsze wyjaśnienie tej sprawy.
Odpowiedz
0 Lajków
LUc
LUc
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
02-09-2021
Wiadomość 1 z 2 (1 472 wyświetleń)

Re: Awaria wpłatomatu

Przykro mi, że taka sytuacja się zdarzyła. Na zgłoszenia reklamacyjne odpowiadamy tak szybo, jak uda nam się sprawdzić urządzenia. Czas 3 tygodni to maksymalny czas odpowiedzi z naszej strony. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
129
26
11-02-2020
Wiadomość 2 z 2 (1 403 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: ile mogą wyniesc mnie maksymalnie raty za kredyt hipoteczny

No i wlasnie tu jest troche niescislosci...

 

Np jak bralem kredyt 01.07.2020 gdzie stopa ref byla 0.1% przez co oprocentowanie maksymalne 7.2 %.

 

Wezmy teraz sytuacje hipotetyczne gdy RPP podnosi w tym

...

27-01-2022
Re: Wkład własny do kredytu hipotecznego

Dziękuję za zainteresowanie naszą ofertą kredytuEmotikon: Szczęśliwy W przypadku zakupu nieruchomości wymagamy wkładu własnego pieniężnego, wkładem własnym nie może być inna nieruchomość. Jeśli planujesz budowę domu - mo

...

27-01-2022
Re: Obniżone oprocentowanie

Nie jesteśmy w stanie sprawdzić tej informacji tutaj. Proszę, skontaktuj się z naszymi specjalistami hipotecznymi (na czacie w Moje ING lub telefonicznie - 32 357 00 57) i sprawdzimy to dla Ciebie. Za

...

27-01-2022
Najbardziej pomocni użytkownicy