Odpowiedz

Awaria wpłatomatu

W dniu dzisiejszym we wpłatomacie podczas liczenia pieniędzy wyskoczył komunikat o awarii, wplatomat wydał kartkę, ale wpłata nie została zaksięgowana. Sprawa została zgłoszona na infolinii, nr : 001402/092021. Maksymalny czas na odpowiedź z Państwa strony to 3 tygodnie... Proszę o jak najszybsze wyjaśnienie tej sprawy.
Odpowiedz
0 Lajków
LUc
LUc
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
02-09-2021
Wiadomość 1 z 2 (1 822 wyświetleń)

Re: Awaria wpłatomatu

Przykro mi, że taka sytuacja się zdarzyła. Na zgłoszenia reklamacyjne odpowiadamy tak szybo, jak uda nam się sprawdzić urządzenia. Czas 3 tygodni to maksymalny czas odpowiedzi z naszej strony. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
176
36
11-02-2020
Wiadomość 2 z 2 (1 754 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Nadpłata przy stałym oprocentowaniu

Spłacam kredyt hipoteczny aktualnie że stałym oprocentowaniem. Czy nadpłata jest odpłatna. Wiem że jakbym miała zmienne to jest bezpłatna. Jak to jest ze stałym?

24-09-2022
Re: Re.: Aplikacja ING na App Gallery Huawei 2021

czyli pisząc wcześniej o analizowaniu i pracach nad udostępnieniem aplikacji w app gallery oszukiwaliście swoich klientów...

24-09-2022
Re: Zbieg egzekucji - ING ponad innymi?

Napięty jesteś jak plandeka na żuku. Ponad 4 miesiące temu prawiłeś swe mądrości i co? i nic się nie zmieniło, kwota ponad 2300zł zablokowana na koncie a dług wciąż rośnie bo? Bo ING przetrzymuje moje

...

24-09-2022
Najbardziej pomocni użytkownicy