Odpowiedz

Awaria wpłatomatu

W dniu dzisiejszym we wpłatomacie podczas liczenia pieniędzy wyskoczył komunikat o awarii, wplatomat wydał kartkę, ale wpłata nie została zaksięgowana. Sprawa została zgłoszona na infolinii, nr : 001402/092021. Maksymalny czas na odpowiedź z Państwa strony to 3 tygodnie... Proszę o jak najszybsze wyjaśnienie tej sprawy.
Odpowiedz
0 Lajków
LUc
LUc
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
02-09-2021
Wiadomość 1 z 2 (1 689 wyświetleń)

Re: Awaria wpłatomatu

Przykro mi, że taka sytuacja się zdarzyła. Na zgłoszenia reklamacyjne odpowiadamy tak szybo, jak uda nam się sprawdzić urządzenia. Czas 3 tygodni to maksymalny czas odpowiedzi z naszej strony. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
140
29
11-02-2020
Wiadomość 2 z 2 (1 621 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Terminy realizacji drugiej transzy.

10 dni liczy się od dnia złożenia dyspozycji. Tylko sprawdź, czy masz w umowie 10 dni kalendarzowych, czy roboczych. Jeśli roboczych, to do 28 maja minie tylko 5.

20-05-2022
Terminy realizacji drugiej transzy.

Dzień dobry :-)

Mam pytanie dotyczące wypłaty drugiej transzy do dewelopera.- termin do końca miesiąca. W aplikacji jest napisane, że rozpatrzenie wniosku może zająć do dziesięciu dni.
Nie chciałbym się...

20-05-2022
konto oszczędnościowe 4%

Cześć,

 

Jestem zielony jeśli chodzi o banki, czy to konto wiąże się z jakimś ryzykiem? Czy konto oszczędnościowe to to samo co lokata? Dlaczego bank nie doda tych 4% do istniejącego konta bankowego tyl

...

20-05-2022
Najbardziej pomocni użytkownicy