Odpowiedz

Prosba o pomoc

001721/092021 to numer mojej reklamacji. Wplatomat w Rzeszowie zjadl mi 2000zl. Prosze o pomoc w szybkim odzyskaniu srodkow. To jedyne moje srodki. Blagam
Odpowiedz
0 Lajków
barbarasie
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
23-08-2021
Wiadomość 1 z 4 (2 700 wyświetleń)

Re: Prosba o pomoc

@barbarasie Przekazałem prośbę o pilne rozpatrzenie zgłoszenia do naszego zespołu od reklamacji. Proszę Cię o trochę cierpliwości.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
606
129
12-04-2017
Wiadomość 2 z 4 (2 696 wyświetleń)

Re: Prosba o pomoc

Hej moglbys ptosze zaznaczyc panom od reklamacji, ze w sobote mam slub i to dosc wazne, 2000 niby nie duzo ale to jedyne co w tym momencie mamy. Bardzo prosilabym o albo nie wiwm szybkie przeliczenie bankomatu albo zeby no oddac mi to.
Odpowiedz
0 Lajków
barbarasie
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
23-08-2021
Wiadomość 3 z 4 (2 689 wyświetleń)

Re: Prosba o pomoc

Odpisałem na Twoją wiadomość prywatną. Proszę Cię o cierpliwość.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
606
129
12-04-2017
Wiadomość 4 z 4 (2 688 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Awaria wpłatomatu

Przekazałam Twoją prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia zgłoszenia do działu, który tym się zajmuje.

14-06-2025
Awaria wpłatomatu

Chcialam wpłacić pieniądze na konto. Po włożeniu ich do wplatomatu,wpisaniu kwoty jaką chce przelać czyli 2700zl, wplatomat przy liczeniu nagle sie zatrzymał i wyskoczył komunikat o awarii. Dostałam k...

14-06-2025
Re: Decyzja negatywna - odwołanie

Standardowo maksymalny czas na odpowiedź, to 30 dni. Tutaj jednak nie widzimy szczegółów Twojego zgłoszenia. Prosimy, skontaktuj się ze specjalistą, który przyjmował odwołanie. Mamy nadzieję, że temat

...

13-06-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy