Odpowiedz

Podwójne pobranie

Witam.

 Dnia 02.04.16r, pobrałem z bankomatu 500 zł. Kiedy jednak zalogowałem się na konto internetowe, zauważyłem, że kwota została pobrana podwójnie (co zostało odnotowane w historii). 

Co ciekawsze, prowizja z wypłatę z obcego bankomatu została pobrana tylko raz. Co mogę zrobić w obecnej sytuacji?

Odpowiedz
0 Lajków
Greatturtle
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
05-04-2016
Wiadomość 1 z 2 (5 863 wyświetleń)

Re.: Podwójne pobranie

W zaistniałej sytuacji należałoby złożyć reklamację. Możesz to zrobić w następujący sposób:


•         Poprzez usługę INGBankOnline zakładka wiadomości,
•         Telefonicznie: 32 357 00 69,
•         Lub w dowolnym oddziale naszego banku.

Odpowiedz
0 Lajków
NikolaK
Były moderator
Były moderator icon
18
7
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (5 860 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Podpisanie umowy kredytowej - przebieg spotkania

Witam serdecznie,

 

Otrzymałem pozytywną decyzję kredytową na kredyt hipoteczny, wszystkie sprawy do tego momentu załatwiłem online. Jestem już po spotkaniu online ze specjalistą gdzie omówiliśmy projek

...

22-04-2025
Re: Kupno biletów przez CarPlay - czy to żart

Niedługo minie półtora roku od wprowadzenia funkcji CarPlay. Kiedy w końcu uczynicie ją użyteczną?

Sam pomysł i fakt, że to wprowadzono jest MEGA przydatny, ale funkcja ta musi działać bez konieczności

...

22-04-2025
Re.: Rozliczenie dywidendy z etf

Prześlij do nas to pytanie w module Makler w zakładce "Wiadomości" lub przedzwoń na infolinię biura maklerskiego nr 32 357 00 32 (infolinia dostępna jest w dni robocze w godzinach od 8:00 do 18:00).
Bę...

22-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy