Odpowiedz

Podwójne pobranie

Witam.

 Dnia 02.04.16r, pobrałem z bankomatu 500 zł. Kiedy jednak zalogowałem się na konto internetowe, zauważyłem, że kwota została pobrana podwójnie (co zostało odnotowane w historii). 

Co ciekawsze, prowizja z wypłatę z obcego bankomatu została pobrana tylko raz. Co mogę zrobić w obecnej sytuacji?

Odpowiedz
0 Lajków
Greatturtle
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
05-04-2016
Wiadomość 1 z 2 (4 721 wyświetleń)

Re.: Podwójne pobranie

W zaistniałej sytuacji należałoby złożyć reklamację. Możesz to zrobić w następujący sposób:


•         Poprzez usługę INGBankOnline zakładka wiadomości,
•         Telefonicznie: 32 357 00 69,
•         Lub w dowolnym oddziale naszego banku.

Odpowiedz
0 Lajków
NikolaK
Były moderator
Były moderator icon
18
7
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (4 718 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Terminy warunków do spełnienia po uruchomieniu całego kredytu.

Niestety, tutaj trudno będzie nam jednoznacznie odpowiedzieć na Twoje pytanie. Proszę skontaktuj się z naszymi specjalistami hipotecznymi (na czacie w Moim ING lub na infolinii - 32 357 00 57). Sprawd

...

05-12-2022
Re.: Wyliczenie wysokości odsetek w pierwszej racie po wakacjach kredytowych


@Analityk_:

Ustalmy kilka rzeczy:

1. Zawieszenie dotyczy okresu kalendarzowego, a nie okresu za jaki dotyczy rata.

2. W okresie zawieszenia (i tylko wtedy!) nie mogą być naliczane odsetki.

 

Powyższe wynik

...

05-12-2022
Autoryzacja kontrahentów z bazy

Dzień dobry. W ING Business zostali dodani kontrahenci do bazy, aby każdorazowo przelewy do nich nie musiały być zatwierdzane kodem SMS. Niestety zatwierdzanie kodem nadal występuje. W bazie kontrahen

...

05-12-2022
Najbardziej pomocni użytkownicy