Odpowiedz

Podwójne pobranie

Witam.

 Dnia 02.04.16r, pobrałem z bankomatu 500 zł. Kiedy jednak zalogowałem się na konto internetowe, zauważyłem, że kwota została pobrana podwójnie (co zostało odnotowane w historii). 

Co ciekawsze, prowizja z wypłatę z obcego bankomatu została pobrana tylko raz. Co mogę zrobić w obecnej sytuacji?

Odpowiedz
0 Lajków
Greatturtle
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
05-04-2016
Wiadomość 1 z 2 (5 315 wyświetleń)

Re.: Podwójne pobranie

W zaistniałej sytuacji należałoby złożyć reklamację. Możesz to zrobić w następujący sposób:


•         Poprzez usługę INGBankOnline zakładka wiadomości,
•         Telefonicznie: 32 357 00 69,
•         Lub w dowolnym oddziale naszego banku.

Odpowiedz
0 Lajków
NikolaK
Były moderator
Były moderator icon
18
7
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (5 312 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Fundusz wsparcia kredytobiorców (FWK) a wakacje kredytowe

Tak można. Wtedy masz wakacje kredytowe jednak że wsparcia i tak wpływają środki. Jak masz np ratę 4000 wsparcia 2000 to w kolejnym miesiącu masz środki ze wsparcia 2000 i z nowego miesiąca kolejne 20...

29-05-2024
Fundusz wsparcia kredytobiorców (FWK) a wakacje kredytowe

Proszę mi powiedzieć, czy można łączyć wakacje kredytowe z Funduszem Wsparcia Kredytobiorców? Co się dzieje jeżeli jestem zwolniony z raty ze względu na wakacje kredytowe (na przykład za czerwiec) a m

...

29-05-2024
Re.: Kredyt hipoteczny_czas analizy

Drogie ING,

 

Na waszej stronie z czasami procesowymi pojawiła się ciekawa informacja, ze można skontaktować się z Expertem w Zespole Wsparcia.

 

W jaki sposób można otrzymać kontakt do takiego Experta? N

...

29-05-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy