05-04-2016 20:00
Witam.
Dnia 02.04.16r, pobrałem z bankomatu 500 zł. Kiedy jednak zalogowałem się na konto internetowe, zauważyłem, że kwota została pobrana podwójnie (co zostało odnotowane w historii).
Co ciekawsze, prowizja z wypłatę z obcego bankomatu została pobrana tylko raz. Co mogę zrobić w obecnej sytuacji?
05-04-2016 20:06
W zaistniałej sytuacji należałoby złożyć reklamację. Możesz to zrobić w następujący sposób:
• Poprzez usługę INGBankOnline zakładka wiadomości,
• Telefonicznie: 32 357 00 69,
• Lub w dowolnym oddziale naszego banku.
Możesz odkryć widok stanu kont wchodząc w aplikacji w prawy górny róg. Wybierasz tam Ustawienia - Widok - Strona główna.
30-12-2024Dlaczego Bank oferuje takie produkty z możliwością wpłaty na konto dziecka 200000 zł z oprocentowaniem 7% przez 3 mies? A co dalej? Pułapka i zamrożone środki. Oprocentowanie 1,5% i brak możliwości wy
... 29-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 |