08-09-2025 14:35
09-09-2025 14:59
Przykro nam, że wpłatomat nie zadziałał prawidłowo
Dziękujemy za numer zgłoszenia. Przekazaliśmy prośbę do działu reklamacji o pilną weryfikację Twojej sprawy
09-09-2025 17:28
Otrzymaliśmy potwierdzenie, że w Twojej sprawie są dostępne nowe informacje. Sprawdź wiadomości w Moim ING.
10-09-2025 10:57
09-11-2025 09:28
09-11-2025 16:53
Przykro mi, że taka sytuacja miała miejsce. Termin podany przy zgłoszeniu jest maksymalnym. Przekazałam w Twojej sprawie wiadomość do zespołu reklamacyjnego z prośbą o przyspieszenie.
Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 11-12-2025Dzień dobry,
Posiadamy kredyt hipoteczny, który jest przypisany do konta narzeczonej, oczywiście w umowie kredytowej jestem dopisany do kredytu jako współkredytobiorca (50/50). W przypadku, gdybyśmy c
... 09-12-2025Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 2 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 | |
| 1 |