25-10-2025 06:27
Dzień dobry . Dnia 24.10.2025r o godzinie 19.54 wpłatomat przy ulicy Łyskowskiego w Toruniu pobrał Kwotę w wysokości 12000 zł .
Po przeliczeniu oddał 200 zł twierdząc że banknot jest niezgodny . Ponownie zaczął liczyć pieniądze gdy po chwili wyskoczył komunikat „ transakcja anulowana „ , bankomat oddał kartę , nie wydał pokwitowania że przyjął 11.800zl . Sprawa zgłoszona na infolinię. Natomiast proszę o natychmiastowe rozpatrzenie sprawy gdyż pieniądze te były przeznaczone na spłatę rat i leasingu. Nie mam zamiaru czekać do 17 listopada. Numer sprawy 119901/102025
25-10-2025 10:56
Przykro nam, że miała miejsce taka sytuacja. Wysłaliśmy już prośbę o przyspieszenie reklamacji. Mamy nadzieję, że sytuacja się szybko zakończy.
27-10-2025 10:58
27-10-2025 11:06
Ponowiłem prośbę o przyspieszenie do analityków od reklamacji. Prosimy o cierpliwość.
Nie korzystam z przeglądarki , to się dzieje w Waszej aplikacji , pamięć wyczyszczona.
12-11-2025Nie mamy obecnie takich zgłoszeń. Spróbuj wyczyścić pamięć podręczną, jeśli korzystasz z aplikacji, lub wyczyść cookies w przeglądarce, z której korzystasz - to powinno pomóc.
12-11-2025Jest błąd w aplikacji ING za każdym razem gdy chce przejść w aplikacji do maklera giełdowego zostaje wylogowany z apki
12-11-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 2 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 | |
| 1 |