Odpowiedz

Umówienie wizyty

Jak umówić się na wizytę w oddziale banku online?
Odpowiedz
0 Lajków
SylwiaB
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
24-09-2025
Wiadomość 1 z 4 (1 426 wyświetleń)

Re.: Umówienie wizyty

Spotkanie możesz samodzielnie umówić po zalogowaniu do Mojego ING. Wybieramy u góry ekranu ikonę znaku zapytania, na środku wpisujemy frazę "spotkanie w oddziale", a następnie należy postępować według wskazówek. Kolejna opcja to rozmowa na czacie z naszym doradcą. Po zalogowaniu wybieramy zakładkę start i na samym dole czat. Nasi analitycy na czacie są dostępni w zwykłe dni robocze od 8:00 do 22:00 godziny, a w soboty od 8:00 do 16:00 godziny. Możesz też do nas zadzwonić na numer naszej infolinii 32 357 00 69. Pod tym numerem telefonu nasi doradcy są dostępni w dni robocze od 8:00 do 18:00 godziny.


-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
JacekJ1
Moderator
Moderator icon
5
1
29-05-2024
Wiadomość 2 z 4 (1 376 wyświetleń)

Re.: Umówienie wizyty

Na czacie wyskakuje komunikat że mogę zamknąć konto przez aplikację. Ale nie mam już podglądu do konta firmowego więc nie mogę tego zrobić samodzielnie. Na infolinię ciężko się dodzwonić.
Odpowiedz
0 Lajków
SylwiaB
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
24-09-2025
Wiadomość 3 z 4 (1 265 wyświetleń)

Re.: Umówienie wizyty

[ Edytowane ]

Możesz połączyć się z czatem firmowym logując się również przez bankowość osobistą. Specjaliści firmowi są dostępni w dni robocze od 8:00 do 18:00. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
KarolB
Moderator
Moderator icon
178
25
02-09-2021
Wiadomość 4 z 4 (1 113 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Problem z blikiem wysyłanym z kategorii odbiorcy

Dzień dobry

Spieszę poinformować, że problem opisywany przeze mnie został rozwiązany już wszystko działa. Bardzo dziękuję za szybką reakcję i szczęśliwe rozwiązanie. :-)

pozdrawiam

Rafał

05-12-2025
Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Ja myślę, że banki za bardzo starają się zrobić aplikację jak facebook, allegro is coś tam jeszcze - zapominają, że ludzie chcą robić przelewy szybko i bezproblemowo. Ja mam np wiele celów oszczędnośc

...

04-12-2025
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Nie jestem w tej dziedzinie expertem, ale z tego co się orientowałem to SMS'y mogą być podrabiane - czyli wszystko wygląda poprawnie a jednak nie jest. 
A PUSH notyfikacje są odporne na takie ataki, al

...

04-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy