Odpowiedz

Odział Elbląg, CH Ogrody

Zamierzam omijać wasz bank z daleka. Nie można spokojnie przejść na zakupy, a bywam tam dość regularnie, by nie zostać zaczepiony by założyć konto. "Zaczepiony" to mało powiedziany, raczej napastowany i przegadany. Nie można powiedzieć NIE, wielokrotnie można słyszeć jak nawet inni ludzie kłamią, że założyli konto czy nie ukończyli 18 lat, tylko żeby pracownicy dali im spokój.

 

Zdaje sobie sprawę, że to taka praca i można nie kojarzyć twarzy nawet któryś raz z rzędu, ale nazywa się już nękaniem, kiedy człowiek po raz 3 powtarza NIE, a pracownik dalej nakłania do założenia konta. Mam więcej przykładów - nazbierało się miesiącami: branie na litość, zakładanie konta w innym banku nawet jeśli człowiek nie chce zmieniać banku, czy upewnianie się "jaki kolor ma aplikacja mobilna" by potwierdzić czy na pewno jest założone konto.

 

Mam dosyć zmieniania trasy robienia zakupów, tylko po to by nie zostać zaczepionym. Na pewno nie założę konta w waszym banku.

Odpowiedz
0 Lajków
asiorel
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
26-06-2020
Wiadomość 1 z 2 (1 682 wyświetleń)

Re: Odział Elbląg, CH Ogrody

Dziękujemy za sygnał. Sytuacje, które opisujesz nie są zgodne z naszymi standardami obsługi. Przylizaliśmy te informacje do odpowiednich osób.
Przepraszamy za niedogodności. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1074
215
07-06-2017
Wiadomość 2 z 2 (1 596 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy