27-06-2020 00:08
Zamierzam omijać wasz bank z daleka. Nie można spokojnie przejść na zakupy, a bywam tam dość regularnie, by nie zostać zaczepiony by założyć konto. "Zaczepiony" to mało powiedziany, raczej napastowany i przegadany. Nie można powiedzieć NIE, wielokrotnie można słyszeć jak nawet inni ludzie kłamią, że założyli konto czy nie ukończyli 18 lat, tylko żeby pracownicy dali im spokój.
Zdaje sobie sprawę, że to taka praca i można nie kojarzyć twarzy nawet któryś raz z rzędu, ale nazywa się już nękaniem, kiedy człowiek po raz 3 powtarza NIE, a pracownik dalej nakłania do założenia konta. Mam więcej przykładów - nazbierało się miesiącami: branie na litość, zakładanie konta w innym banku nawet jeśli człowiek nie chce zmieniać banku, czy upewnianie się "jaki kolor ma aplikacja mobilna" by potwierdzić czy na pewno jest założone konto.
Mam dosyć zmieniania trasy robienia zakupów, tylko po to by nie zostać zaczepionym. Na pewno nie założę konta w waszym banku.
28-06-2020 16:44
Dziękujemy za sygnał. Sytuacje, które opisujesz nie są zgodne z naszymi standardami obsługi. Przylizaliśmy te informacje do odpowiednich osób.
Przepraszamy za niedogodności.
Sytuacja się zmienia, dlatego odgrzebię temat. Jak to wygląda w kwietniu 2024? Na pewno są tutaj osoby, które korzystają.
Mam konto na Revolucie w złotówkach i doładowuję je:
- z karty ING (podejrzewam
... 20-04-2024Szanowna Pani Magdaleno, to nie jest odpowiedź na moje pytanie - wszystko w odpowiedzi znam ponieważ sprawnie poruszam się po aplikacji oraz opisach kredytów. Pracownicy na infolinii nie wiedzą jak ro
... 20-04-2024Wyśle prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia Twojego zgłoszenia do odpowiedniego działu.
20-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 |