27-06-2020 00:08
Zamierzam omijać wasz bank z daleka. Nie można spokojnie przejść na zakupy, a bywam tam dość regularnie, by nie zostać zaczepiony by założyć konto. "Zaczepiony" to mało powiedziany, raczej napastowany i przegadany. Nie można powiedzieć NIE, wielokrotnie można słyszeć jak nawet inni ludzie kłamią, że założyli konto czy nie ukończyli 18 lat, tylko żeby pracownicy dali im spokój.
Zdaje sobie sprawę, że to taka praca i można nie kojarzyć twarzy nawet któryś raz z rzędu, ale nazywa się już nękaniem, kiedy człowiek po raz 3 powtarza NIE, a pracownik dalej nakłania do założenia konta. Mam więcej przykładów - nazbierało się miesiącami: branie na litość, zakładanie konta w innym banku nawet jeśli człowiek nie chce zmieniać banku, czy upewnianie się "jaki kolor ma aplikacja mobilna" by potwierdzić czy na pewno jest założone konto.
Mam dosyć zmieniania trasy robienia zakupów, tylko po to by nie zostać zaczepionym. Na pewno nie założę konta w waszym banku.
28-06-2020 16:44
Dziękujemy za sygnał. Sytuacje, które opisujesz nie są zgodne z naszymi standardami obsługi. Przylizaliśmy te informacje do odpowiednich osób.
Przepraszamy za niedogodności.
W Moim ING wciąż nie mamy możliwości zrobienia paczki przelewów Split Payment. JDG może przejść do ING Business w wyjątkowych przypadkach, po uzyskaniu zgody banku i resegmentacji. Oferta konta i usłu
... 27-12-2024czy tak samo mogę zamknąć IKE, wysyłając podpisany plik pdf poprzez bankowość elektroniczna?
26-12-2024Cześć,
Ile można mieć kont oko bonus dla pojedynczego użytkownika?
Ile można mieć kont oko bonus dla konta małżeńskiego?
26-12-2024
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 |