Odpowiedz

Oddzial Warszawa Lubelska

Kosmos rodem z PRLu.
Trzy pracownice banku siedza przy punkcie obslugi klienta (kazda obsluguje kase - wiem bo bywam) ale trzeba czekac na pracownika, ktory ma przerwe. 20 minut oczekiwania na pracownika + około 10 w kolejce dla sprawy, ktora mozna zalatwic w 5 minut.
Po co w takim razie te pracownice? Co robią po za tym, ze plotkuja jak male dziewczynki. Jaki cel takiej procedury?
Odpowiedz
0 Lajków
Makar9902
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
11-02-2020
Wiadomość 1 z 2 (1 610 wyświetleń)

Re: Oddzial Warszawa Lubelska

@Makar9902 Zależy nam na wyjaśnieniu sprawy, jednak na Lubelskiej nie mamy naszej placówki. Domyślam się, że chodzi o oddział przy ul. Zamoyskiego 51a?


***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
225
48
26-11-2018
Wiadomość 2 z 2 (1 595 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Konieczność ponownej aktywacji aplikacji

U mnie wystąpiła ta sama sytuacja co u AleKre1995. Otwierając aplikację z rana wszystko było w porządku, jednak kolejnym razem - około 10:45 pojawił się widok "Aktywuj aplikację lub załóż konto bankow

...

30-03-2025
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

A czy jest szansa zobaczyć obecną "ścieżkę rozwoju" aplikacji? kiedy nawet na kilka miesięcy do przodu można było zobaczyć co przed nami. 

 

Kto obecnie jest menadzerem spełeności? da się to jakoś reani

...

29-03-2025
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

Na ten moment nie planujemy zmian w tym zakresie, natomiast przekazałam Twoją sugestię do specjalistów 😊

29-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy