28-06-2021 17:51
29-06-2021 18:59
Przyjrzymy się tej lokalizacji.
Listę bankomatów i wpłatomatów aktualizujemy na bieżąco na naszej stronie: https://www.ing.pl/oddzialy-i-bankomaty?type=oddzial , zachęcam do sprawdzania.
03-01-2022 07:59
04-01-2022 08:18
W Niepołomicach mamy obecnie jeden wpłatomat przy ul. Parkowej 2, Piekarnia Miejski Styl. W tej samej lokalizacji jest też bankomat. Dodatkowo jest bankomat Planet Cash Na Tamie 7, Biedronka.
Nasze urządzenia możesz wyszukać na mapie https://www.ing.pl/placowki-oddzialy-bankomaty?type=oddzial
Zgłoszę również Twoje uwagi do osób, które zajmują się naszymi urządzeniami. Może w przyszłości będziemy mogli zwiększyć ich ilość w Niepołomicach.
11-04-2022 16:43
Wczoraj tj.10.04.2022
1 .W Niepołomicach mamy obecnie jeden wpłatomat przy ul. Parkowej 2, Piekarnia Miejski Styl. W tej samej lokalizacji jest też bankomat
Bankomat stoi owszem ale zablokowane są wypłaty.
2.Dodatkowo jest bankomat Planet Cash Na Tamie 7.
Bankomat nieczynny. Wyświetlają się klucze na ekranie czyli bankomat nieczynny.
Jeżeli likwidowaliście oddział może warto zapewnić jeden bankomat pracujący w mieście??
W drugiej kwestii bankomat pod biedronką został zablokowany i można wypłacić tylko 1000 zł jednorazowo. Czy dla firm to ułatwienie??
Wszyscy walczą a ING nie widzi problemu, czyli pozostaje zmiana banku na jednostkę która traktuje poważnie swoich klientów.
12-04-2022 21:48
Dziękuję za Twoje zgłoszenie. Skontaktowaliśmy się z serwisem odpowiedzialnym za pracę urządzeń, o których wspomniałeś. Mam nadzieję, że kłopot był tylko chwilowy.
Obecnie zarówno wpłatomat jak również bankomaty pracują bez zarzutów. Wszystkie transakcję w urządzeniach realizowane są na bieżąco.
Prosimy, aby jeśli w przyszłości zauważysz niepoprawną pracę urządzenia, Twoje zgłoszenie odbyło się za pomocą Czata w bankowości Moje ING bądź naszej całodobowej infolinii- Dzięki temu będziemy mogli zająć się nim jak najszybciej będzie to możliwe.
***
Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
13-04-2022 14:00
Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Tutaj nie możemy sprawdzić Twojego wniosku i odnieść się do jego szczegółów. Jeśli złożyłeś reklamację w tej sprawie, to odpowie na nią analityk kredytowy -
... 10-03-2025Cześć,
Chciałbym poruszyć dziś temat usypiającego się ekranu podczas składania np. wniosku kredytowego.
Podczas składania takowego wniosku, po zaledwie 10-15 sekundach ekran się przyciemnia, po czym
... 10-03-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 |