09-03-2023 14:43
Dzień dobry,
w dniu dzisiejszym zgłosiłam reklamację 107643/032023 dot. braku zaksięgowania wpłaty blikiem 600 zł w bankomacie ING przy ul. Batorego w Bytomiu.
Bardzo proszę o pośpieszenie reklamacji, jest to dla mnie sytuacja bardzo stresująca a zarazem niezrozumiała, dlaczego taka sytuacja miała miejsce.
Dodatkowo bankomat od paru miesięcy nie drukuje potwierdzeń dokonywanych wpłat oraz wypłat.
Bardzo proszę o pomoc.
09-03-2023 14:55 | Edytowano: 09-03-2023 14:57
mrtkly Przepraszam Cię za kłopot z wpłatą pieniędzy na konto. Przekazałem prośbę o przyspieszenie realizacji reklamacji. Prosimy o cierpliwość.
Dziękujemy za opinię i przesłane sugestie. Historycznie – pierwsze wyciągi i potwierdzenia transakcji w Moim ING były kolorowe (logo i kwoty), ale ze względu na głos klienta zostały dość szybko zmieni
... 25-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 |