09-03-2023 14:43
Dzień dobry,
w dniu dzisiejszym zgłosiłam reklamację 107643/032023 dot. braku zaksięgowania wpłaty blikiem 600 zł w bankomacie ING przy ul. Batorego w Bytomiu.
Bardzo proszę o pośpieszenie reklamacji, jest to dla mnie sytuacja bardzo stresująca a zarazem niezrozumiała, dlaczego taka sytuacja miała miejsce.
Dodatkowo bankomat od paru miesięcy nie drukuje potwierdzeń dokonywanych wpłat oraz wypłat.
Bardzo proszę o pomoc.
09-03-2023 14:55 | Edytowano: 09-03-2023 14:57
mrtkly Przepraszam Cię za kłopot z wpłatą pieniędzy na konto. Przekazałem prośbę o przyspieszenie realizacji reklamacji. Prosimy o cierpliwość.
Witam, 12 kwietnia 2024 wpłaciłem 5tyś do wpłatomatu Planet Casch w Rybniku po chwili wydał kartę i pojawił się komunikat awaria bankomat zablokowany, zgłosiłem na infolinię nr.zgłoszenia;109447/04202
... 20-04-2024Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 |