Oddziały, bankomaty, wpłatomaty

Odpowiedz

Brak zaksięgowania wpłaty w bankomacie 09.03.2023

Dzień dobry, 

w dniu dzisiejszym zgłosiłam reklamację 107643/032023 dot. braku zaksięgowania wpłaty blikiem 600 zł w bankomacie ING przy ul. Batorego w Bytomiu.

Bardzo proszę o pośpieszenie reklamacji, jest to dla mnie sytuacja bardzo stresująca a zarazem niezrozumiała, dlaczego taka sytuacja miała miejsce.

 

Dodatkowo bankomat od paru miesięcy nie drukuje potwierdzeń dokonywanych wpłat oraz wypłat.

 

Bardzo proszę o pomoc.

Odpowiedz
0 Lajków
mrtkly
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
09-03-2023
Wiadomość 1 z 2 (3 548 wyświetleń)

Re: Brak zaksięgowania wpłaty w bankomacie 09.03.2023

[ Edytowane ]

mrtkly Przepraszam Cię za kłopot z wpłatą pieniędzy na konto. Przekazałem prośbę o przyspieszenie realizacji reklamacji. Prosimy o cierpliwość.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
MateuszF
Moderator
Moderator icon
645
133
12-04-2017
Wiadomość 2 z 2 (3 545 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy