Oddziały, bankomaty, wpłatomaty

Odpowiedz

Brak zaksięgowania wpłaty w bankomacie 09.03.2023

Dzień dobry, 

w dniu dzisiejszym zgłosiłam reklamację 107643/032023 dot. braku zaksięgowania wpłaty blikiem 600 zł w bankomacie ING przy ul. Batorego w Bytomiu.

Bardzo proszę o pośpieszenie reklamacji, jest to dla mnie sytuacja bardzo stresująca a zarazem niezrozumiała, dlaczego taka sytuacja miała miejsce.

 

Dodatkowo bankomat od paru miesięcy nie drukuje potwierdzeń dokonywanych wpłat oraz wypłat.

 

Bardzo proszę o pomoc.

Odpowiedz
0 Lajków
mrtkly
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
09-03-2023
Wiadomość 1 z 2 (2 733 wyświetleń)

Re: Brak zaksięgowania wpłaty w bankomacie 09.03.2023

[ Edytowane ]

mrtkly Przepraszam Cię za kłopot z wpłatą pieniędzy na konto. Przekazałem prośbę o przyspieszenie realizacji reklamacji. Prosimy o cierpliwość.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
MateuszF
Moderator
Moderator icon
602
127
12-04-2017
Wiadomość 2 z 2 (2 730 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Problem z otwieraniem i logowaniem się przez przeglądarkę Edge i chrome

Proszę, spróbuj jeszcze raz wyczyścić pliki cookie i pamięć podręczną w tych przeglądarkach zaznaczając opcję "od samego początku" oraz sprawdź, czy na pewno wersje przeglądarek są zaktualizowane. Jeś

...

22-03-2025
Re.: Tryb ciemny

To być tam wymusza ciemny system, niektóre aplikacje tak się przestawiają. ING niestety nie chce. Nie szperałem w ustawieniach. Za to widziałem, że mbnak giełda ma możliwość zmiany motywu. W niej ładn

...

21-03-2025
Re: Xiaomi pay kiedy w końcu?

Dlaczego nie nadążacie za rynkowymi standardami?

21-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy