Odpowiedz

Bankomat zjadł pieniądze!

Dziś w oddziale ING w bankomacie pw Sosnowcu przy ulicy Gospodarczej 32 przy wpłacie pieniędzy na konto bankomat wypluł kartę i wyświetlił się komunikat o awarii. Wpłaty na koncie nie ma pieniędzy tez nie ma ... Kwota którą wpłacałam to 1200zl. Po kontakcie z infolinią mam oczekiwać dwa tygodnie na rozpatrzenie reklamacji(?!) Nr reklamacji to 019966/102020 ludzie zlitujcie się przecież to nie jest 100 zł.... Ja rozumiem ze to się stało dzisiaj dopiero (niedziela) i ze dwa tygodnie to jest maksymalny czas ale z tego co widzę i czytam to nie jest na następny dzień a to są pieniądze na życie! Pomocy proszę!
Odpowiedz
0 Lajków
magbie4625
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
25-10-2020
Wiadomość 1 z 3 (2 827 wyświetleń)

Re.: Bankomat zjadł pieniądze!

Przekazałam Twoją wiadomość do działu reklamacji z prośbą o zajęcie się sprawą. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1073
215
07-06-2017
Wiadomość 2 z 3 (2 820 wyświetleń)

Re: Re.: Bankomat zjadł pieniądze!

@magbie4625 Prosimy, sprawdź informacje w tej sprawie w swojej bankowości internetowej Moje ING. 





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
772
171
04-09-2015
Wiadomość 3 z 3 (2 675 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Wakacje kredytowe 2024, dochód

Ustawa nie jest jeszcze podpisana. Na tę chwilę nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na Twoje pytanie. Również czekamy na informacje w tej sprawie.

28-03-2024
Re: czas oczekiwania na decyzje

Prosimy o kontakt z doradcą, u którego składałeś wniosek.

28-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy