Odpowiedz

Bankomat zjadł pieniądze!

Dziś w oddziale ING w bankomacie pw Sosnowcu przy ulicy Gospodarczej 32 przy wpłacie pieniędzy na konto bankomat wypluł kartę i wyświetlił się komunikat o awarii. Wpłaty na koncie nie ma pieniędzy tez nie ma ... Kwota którą wpłacałam to 1200zl. Po kontakcie z infolinią mam oczekiwać dwa tygodnie na rozpatrzenie reklamacji(?!) Nr reklamacji to 019966/102020 ludzie zlitujcie się przecież to nie jest 100 zł.... Ja rozumiem ze to się stało dzisiaj dopiero (niedziela) i ze dwa tygodnie to jest maksymalny czas ale z tego co widzę i czytam to nie jest na następny dzień a to są pieniądze na życie! Pomocy proszę!
Odpowiedz
0 Lajków
magbie4625
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
25-10-2020
Wiadomość 1 z 3 (4 184 wyświetleń)

Re.: Bankomat zjadł pieniądze!

Przekazałam Twoją wiadomość do działu reklamacji z prośbą o zajęcie się sprawą. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1138
226
07-06-2017
Wiadomość 2 z 3 (4 177 wyświetleń)

Re: Re.: Bankomat zjadł pieniądze!

@magbie4625 Prosimy, sprawdź informacje w tej sprawie w swojej bankowości internetowej Moje ING. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
807
176
04-09-2015
Wiadomość 3 z 3 (4 032 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Zamknięcie IKZE bez wpłat

Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?

13-12-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.

12-12-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Witam,

Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny

...

12-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy