Oddziały, bankomaty, wpłatomaty

Odpowiedz

Bankomat zabrał moje pieniądze brak środków i potwierdzenia

Witam,
Dzisiaj wpłacałam pieniądze we wpłatomacie ING w Mińsku Mazowieckim, przy ul. Warszawskiej 88 (oddział banku), parę minut po 12:00. Wpłata 7000 zł i niestety awaria wpłatomatu, nagle przestał działać i wyświetlił komunikat awaria. Brak potwierdzenia, brak środków na koncie. Jedynie kartę oddał. Reklamacji dokonałam na miejscu w oddziale. Reklamacja została zarejestrowana, po czym zostałam poinformowana, że czas oczekiwania to 15 dni roboczych, czyli bank ma czas na rozpatrzenie do dnia 17.03.2023. Brak profesjonalnego podejścia do klienta i udzielenia mu pomocy. Takie sprawy powinny być załatwiane w trybie pilnym. Klient musi terminowo spłacać swoje należności do banku, natomiast szkoda, że nie działa to w drugą stronę. Po zapoznaniu się z przypadkami na forum innych klientów, tego typu sprawami to mam wątpliwości czy odzyskam swoje pieniądze. Widzę że jest to jakaś plaga "zjadania" pieniędzy przez bankomaty, a dla klientów długa walka o ich odzyskanie. Na pewno nie zostawię tak tej sprawy. Jak będzie trzeba będę walczyć na drodze sądowej. Przede wszystkim żądam zabezpieczenia monitoringu. W przypadku przeciągania rozpatrzenia mojej sprawy, powiadomię odpowiednie służby oraz lokalne media. Sprawę mocno nagłośnie medialne, może wtedy ktoś zrobi porządek z takimi sytuacjami. Oczekuję pilnego rozpatrzenia mojej reklamacji.

W załączeniu przesyłam zdjęcie bankomatu, po ponownym włożeniu karty pojawił się komunikat w zakładce wpłacić pieniądze - chwilowo niedostępne.

Odpowiedz
0 Lajków
MKos
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
24-02-2023
Wiadomość 1 z 7 (4 266 wyświetleń)

Re: Bankomat zabrał moje pieniądze brak środków i potwierdzenia

Rozumiem, że sytuacja nie jest komfortowa. Mogę zapewnić, że do każdej takiej sytuacji podchodzimy bardzo poważnie. Podany termin odpowiedzi jest maksymalnym. Zawsze staramy się odpowiadać szybciej. Zależy mi, aby i także w tym przypadku tak było. Proszę o podanie numeru Twojego zgłoszenia. Skieruję prośbę o zajęcie się sprawą do odpowiedniego działu. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
316
61
04-09-2015
Wiadomość 2 z 7 (4 253 wyświetleń)

Re: Bankomat zabrał moje pieniądze brak środków i potwierdzenia

nr zgłoszenia 118209/022023

Odpowiedz
0 Lajków
MKos
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
24-02-2023
Wiadomość 3 z 7 (4 238 wyświetleń)

Re: Bankomat zabrał moje pieniądze brak środków i potwierdzenia

Dziękuję, przesłałam już jej numer do odpowiedniego działu 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
316
61
04-09-2015
Wiadomość 4 z 7 (4 232 wyświetleń)

Re: Bankomat zabrał moje pieniądze brak środków i potwierdzenia

Dostaliśmy sygnał, że w Twojej sprawie są dostępne nowe informacje. Znajdziesz je w zakładce Wiadomości, w Moim ING.


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
562
122
19-03-2018
Wiadomość 5 z 7 (4 143 wyświetleń)

Re: Bankomat zabrał moje pieniądze brak środków i potwierdzenia

Dziękuje za pomoc. W piątek otrzymałam „warunkowo” zwrot środków od banku. Niestety jestem zaniepokojona otrzymanym pismem i postawą banku, która używa zwrotu „w ramach uznania warunkowego”. Nadal pozostaje w niepewności czy sprawa zostanie rozpatrzona pozytywnie. Klient otrzymuje zwrot własnych środków warunkowo? To są pieniądze prywatne, a nie własność banku. Ponadto takie sytuacje powinny otrzymywać status pilnych. Rozumiem, że bankomat jest tylko urządzeniem, ale to nie klient indywidualny powinien ponosić odpowiedzialność za awarię urządzenia czy systemu. Bank powinien dokładać wszelkich starań, aby takie sprawy były jak najszybciej wyjaśniane.

Odpowiedz
0 Lajków
MKos
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
24-02-2023
Wiadomość 6 z 7 (4 019 wyświetleń)

Re: Bankomat zabrał moje pieniądze brak środków i potwierdzenia

Rozumiem, że ta sytuacja nie jest dla Ciebie komfortowa. Prosimy, poczekaj na naszą odpowiedź na reklamację. 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Moderator
Moderator icon
424
93
12-04-2017
Wiadomość 7 z 7 (3 888 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Nadpłata w okresie karencji

Witam. Mam uruchomiony kredyt hipoteczny. Obecnie spłacam tylko raty odsetkowe (okres karencji), zostały mi do uruchomienia trzy transze. Czy w takim przypadku mogę już nadpłacać uruchomioną kwotę kre...

16-04-2024
'Raz dwa trzy, apkę masz i Ty' - 100 zł??

cześć,

 

chciałam zapytać, czy jest tu może ktoś kto dostał obiecane 100 zł za założenie aplikacji? ja wciąż czekam, a wydaje mi się, że spełniłam wszystkie warunki z regulaminu...

 

pozdrawiam!

16-04-2024
Kredyt hipoteczny na dom - dlaczego ciągle otrzymuję nieprawdziwe informacje o czasach ?

Wniosek trafił do analizy 5.03.2024 zakończone 4.04.2024 - miało być 16 dni wyszło 21 dni.

4.04.2024 nagle się okazało, że potrzeba dokumentów, które można było załatwić wcześniej i od 11.04 trwa dodat

...

16-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy