08-02-2023 19:28 | Edytowano: 08-02-2023 19:33
08-02-2023 19:42
Przykro mi, że wpłatomat nie zaksięgował Twojej wpłaty. Dziękuję, za numer zgorzenia. Przesyłam informacje do działu reklamacji z prośba o jak najszybszą odpowiedź na Twoja reklamację.
11-02-2023 10:50
Dostaliśmy wiadomość, że w Twojej sprawie są dostępne nowe informacje. Znajdziesz je w zakładce Wiadomości w Moim ING.
Pracujemy nad tym. Na tę chwilę nie jesteśmy w stanie jednak podać szczegółów.
04-12-2023Zmiany do umowy kredytu hipotecznego np. dotyczące rachunku do spłaty kredytu wymagają aneksowania umowy kredytowej.
Aneks do umowy muszą podpisać wszyscy kredytobiorcy. Natomiast tutaj nie mamy wgląd
... 04-12-2023Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |