Oddziały, bankomaty, wpłatomaty

Odpowiedz

Bankomat nie wypłacił pieniędzy ale zabrał z konta

[ Edytowane ]
Pomocy, chciałem dziś 08.02.2023 wypłacić pieniądze z bankomatu. Bankomat myślał i ciągle pisało "proszę czekać" po czym "Nie można ....." i zabrał pieniądze z konta. Bardzo potrzebuje na już tych pieniędzy bo jestem bez samochodu a miałem go dziś odebrać i co teraz ??? Czy dostanę jakieś odszkodowanie za to że bankomat zabrał mi pieniądze z konta ? Potrzebuje gotówkę na już bo nie mogę bez samochodu nic zrobić i nie wiem co dalej bo zgłosiłem to tylko na infolinię ..... Nr. Sprawy 106444/022023
Odpowiedz
0 Lajków
adiAdrianadi
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
08-02-2023
Wiadomość 1 z 3 (4 903 wyświetleń)

Re: Bankomat nie wypłacił pieniędzy ale zabrał z konta

Przykro mi, że wpłatomat nie zaksięgował Twojej wpłaty. Dziękuję, za numer zgorzenia. Przesyłam informacje do działu reklamacji z prośba o jak najszybszą odpowiedź na Twoja reklamację.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
DominikaW
Moderator
Moderator icon
252
47
11-02-2020
Wiadomość 2 z 3 (4 886 wyświetleń)

Re: Bankomat nie wypłacił pieniędzy ale zabrał z konta

Dostaliśmy wiadomość, że w Twojej sprawie są dostępne nowe informacje. Znajdziesz je w zakładce Wiadomości w Moim ING.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
594
127
19-03-2018
Wiadomość 3 z 3 (4 797 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Konto osobiste walutowe EUR - jak wykonać ekspresowy przelew na Niemieckie konto

Przelew możesz zlecić z konta w złotych jako przelew walutowy lub bezpośrednio z konta walutowego. W przypadku trybu pilnego DZIŚ, przelew zostanie udostępniony w banku odbiorcy w tym samym dniu. Jeśl

...

12-03-2025
Re.: Ciągła aktywacja aplikacji

Jeśli w ciągu 90 dni nie zalogujesz się do aplikacji na zaufanym urządzeniu, automatycznie usuniemy je z Twoich zaufanych ze względu bezpieczeństwa. W tej sytuacji faktycznie wymagana jest ponowna akt

...

12-03-2025
Re.: Ogromny problem - jedna osoba w reprezentacji przy dwuosobowym schemacie akceptacji

Spróbuj proszę ponownie w tej sprawie napisać na czacie w bankowości lub zadzwoń na naszą infolinię dla przedsiębiorców pod numerem 32 357 00 24.

11-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy