08-02-2023 19:28 | Edytowano: 08-02-2023 19:33
08-02-2023 19:42
Przykro mi, że wpłatomat nie zaksięgował Twojej wpłaty. Dziękuję, za numer zgorzenia. Przesyłam informacje do działu reklamacji z prośba o jak najszybszą odpowiedź na Twoja reklamację.
11-02-2023 10:50
Dostaliśmy wiadomość, że w Twojej sprawie są dostępne nowe informacje. Znajdziesz je w zakładce Wiadomości w Moim ING.
Mam ten sam problem.
iOS17 dla deweloperów jest od czerwca, a ING dopiero tydzień temu się o tym dowiedziało.
Na infolinii po sprawdzeniu prób logowania okazało się, że za każdym razem gdy wyskakuje błą
... 29-09-2023W tym zapisie:
12) dodaje się art. 70a w brzmieniu:
„Art. 70a. Przepis art. 73 ust. 11 ustawy zmienianej w art. 38, w brzmieniu nadanym niniejszą ustawą, stosuje się również do kredytu hipotecznego, kt
... 29-09-2023Ewentualnie gdzie bank ma argument aby odrzucić reklamacje to moment złożenia wniosku o zawieszenie rat. Jeżeli ktoś złożył wniosek przed wejściem w życie tej poprawki to w obowiązują go zasady z pier
... 29-09-2023Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |