- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
Bankomat nie wydał mi pieniędzy
11-12-2024 00:10
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
witam ile mam czekać na zwrot pieniędzy na konto , przy próbie wypłacenia pieniędzy z bankomat wyświetlił błąd, pieniądze z konta potrąciło a gotówki nie wydało . byłem się za pytać w oddziale ale pani mi nie jest w stanie powiedzieć kiedy mogę się spodziewać oddania pieniędzy .a data poda przy zgłoszeniu czyli 3.01.2025 jest trochę śmieszna bo za co zrobię opłaty w tym miesiącu . nr zgłoszenia 107948/122024 . proszę o szybka odp
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
11-12-2024 08:56 | Edytowano: 11-12-2024 09:00
Re.: Bankomat nie wydał mi pieniędzy
[ Edytowane ]- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Data wskazana podczas rejestracji reklamacji to maksymalny czas na odpowiedź, który musimy podać. Staramy się odpowiadać szybciej. Dodatkowo przekazałem do analityków prośbę o przyspieszenie decyzji reklamacyjnej. Mam nadzieję, że niebawem dostaniesz odpowiedź.
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość