Oddziały, bankomaty, wpłatomaty

Odpowiedz

Awaria bankomatu i utrata gotówki podczas wpłaty

[ Edytowane ]

Dzień dobry. Złożyłem reklamację przez stronę Moje ING w sprawie bankomatu, który wyświetlił awarię podczas próby wpłacenia gotówki. Problem w tym, że gotówka nie została ani zwrócona, ani zaksięgowana podczas wpłaty — bankomat po wyświetleniu awarii wrócił do ekranu powitalnego z moją gotówką w środku. Data rozpatrzenia zgłoszenia to 2 stycznia 2025. Nie mogę czekać tak długo a wpłacone pieniądze są mi potrzebne praktycznie jak najwcześniej. Czy byłaby możliwość wcześniejszego rozpatrzenia wysłanego zgłoszenia? Nr. zgłoszenia to 107042/122024.

Odpowiedz
0 Lajków
Damhad94
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
09-12-2024
Wiadomość 1 z 2 (528 wyświetleń)

Re.: Awaria bankomatu i utrata gotówki podczas wpłaty

Przykro mi z powodu tej sytuacji. Przekazałem prośbę o pilne rozpatrzenie zgłoszenia do działu reklamacyjnego.
**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
SebastianM
Moderator
Moderator icon
125
20
03-03-2023
Wiadomość 2 z 2 (520 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Problem ze stroną logowania

Nie mogę zalogować się do aplikacji banku. Po wejściu na stronę logowania, przez pewien czas widać kółko ładowania, a po chwili biała strona.

W konsoli jest błąd jak w załączniku. Próbowałem w oknie in

...

05-02-2025
Podkreślona czcionka na stronie głównej

Tak z ciekawości - po co w wielu miejscach na Waszej stronie www pojawiła się podkreślona czcionka?

Moim zdaniem wygląda to okropnie. W pierwszej chwili myślałem, że się Wam style do końca nie wczytały

...

04-02-2025
Re.: Klucz u2f

Aktualnie w ING Business nie posiadamy logowania kluczem U2F. Jest taka możliwość jeśli logujesz się za pomocą Moje ING. Aby otrzymać więcej informacji zachęcam do kontaktu z naszymi specjalistami wsp...

04-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy