09-12-2024 11:31 | Edytowano: 09-12-2024 11:32
Dzień dobry. Złożyłem reklamację przez stronę Moje ING w sprawie bankomatu, który wyświetlił awarię podczas próby wpłacenia gotówki. Problem w tym, że gotówka nie została ani zwrócona, ani zaksięgowana podczas wpłaty — bankomat po wyświetleniu awarii wrócił do ekranu powitalnego z moją gotówką w środku. Data rozpatrzenia zgłoszenia to 2 stycznia 2025. Nie mogę czekać tak długo a wpłacone pieniądze są mi potrzebne praktycznie jak najwcześniej. Czy byłaby możliwość wcześniejszego rozpatrzenia wysłanego zgłoszenia? Nr. zgłoszenia to 107042/122024.
09-12-2024 11:48
Hej, czy próbowałeś tej taktyki?
Udało się czy były problemy przy doładowaniu?
Jeśli się udało, to jaka karta i jaka kwota?
Witam
Czy ktoś z państwa korzysta z Promocji OKO na start trwajaca od 21.08 do 1.10 ?
Czy dla OKO zalozonych w tym przedziale czasowych podwyzszone oprocentowanie i oprocentowanie premiowe jest widocz
... 18-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 |