12-06-2024 17:59
Dzień dobry,
Przed chwilą (12.06.2024) dokonałem wpłaty 1600 złotych poprzez wpłatomat Planet Cash, jednakże po przeliczeniu pieniędzy wyskoczyła awaria modułu wpłat, bankomat wydał mi kartę, jednak pieniądze bezpowrotnie przepadły. Nie otrzymałem żadnego wydruku, pieniądze nie zostały zaksięgowane na koncie. Sprawę od razu pod bankomatem zgłosiłem do pomocy technicznej, został przypisany jej numer reklamacyjny 109380/062024. Odpowiedź powinna być udzielona do 03.07.2024, problem w tym, że pieniądze są potrzebne do zakupu leków, więc pilnie ich potrzebuję. Bankomat jest dość nowy, mimo to jak się dowiedziałem po zdarzeniu, notorycznie zdarzają się jakieś awarie i problemy po krótkiej rozmowie z osobami przechodzącymi. Bardzo proszę o interwencję i szybki zwrot gotówki.
12-06-2024 19:00
NIe rozumiem dopiero teraz do was dotarło ze wasze bankomaty w oddziale nie działają?
12-07-2025Dziękujemy za sygnał i zgłoszenie. Przekazaliśmy je do działu, zajmującego się naszymi urządzeniami.
12-07-2025Witam, czy ING zmierza do powrotu zeby ludzie znowu chodzili do banków, zeby moc wplacic badz wypłacic pieniadze, bo duzo osob niechce trzymac pieniedzy na kontach. Dwa tygodnie temu mialem duzą ilość
... 12-07-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
2 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |