12-06-2024 17:59
Dzień dobry,
Przed chwilą (12.06.2024) dokonałem wpłaty 1600 złotych poprzez wpłatomat Planet Cash, jednakże po przeliczeniu pieniędzy wyskoczyła awaria modułu wpłat, bankomat wydał mi kartę, jednak pieniądze bezpowrotnie przepadły. Nie otrzymałem żadnego wydruku, pieniądze nie zostały zaksięgowane na koncie. Sprawę od razu pod bankomatem zgłosiłem do pomocy technicznej, został przypisany jej numer reklamacyjny 109380/062024. Odpowiedź powinna być udzielona do 03.07.2024, problem w tym, że pieniądze są potrzebne do zakupu leków, więc pilnie ich potrzebuję. Bankomat jest dość nowy, mimo to jak się dowiedziałem po zdarzeniu, notorycznie zdarzają się jakieś awarie i problemy po krótkiej rozmowie z osobami przechodzącymi. Bardzo proszę o interwencję i szybki zwrot gotówki.
12-06-2024 19:00
Dzień dobry,
proszę, sprawdź czy w ustawieniach programu antywirusowego nie masz wprowadzonych ograniczeń dla naszej strony logowania. Proszę, spróbuj też skorzystać z innej przeglądarki lub innego urz
Dziękuję za zainteresowanie naszą propozycją. Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku.
Na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się w Moim ING. Po zal
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 |