Odpowiedz

Wpłatomat

Dziś rano wpłata na konto 2000 po przeliczeniu pieniędzy pokazał się błąd transakcji,oddało kartę a pieniędzy brak na koncie ,czy ktoś miał podobnie ? Na infolinii dostałam informację że dziś mają jakieś problemy ale do wieczora powinna kwota się pojawić na koncie do teraz cisza ? Już nie wiem co robić?
Odpowiedz
0 Lajków
Kasia8
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
19-06-2024
Wiadomość 1 z 2 (1 518 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat

Nieudane wpłaty powinny zostać już zaksięgowane na koncie. Jeśli jeszcze ich nie masz, to napisz do nas na czacie w Moim ING. Przepraszamy za wczorajsze utrudnienia.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
345
67
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (1 420 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Własne kategorie transakcji! - Po raz kolejny

Revolut pod tym względem jest idealnym wzorem.

20-04-2025
Terminy podpisania umowy

Cześć,

próbuję podpisać umowę o kredyt hipoteczny. Natomiast w Warszawie jest całkowity brak terminów przez 2 tygodnie. A ja w przyszłym tygodniu mam wyznaczony termin podpisania aktu notarialnego. Nik...

19-04-2025
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Opisana przez Ciebie sytuacja nie jest błędem. Do Profilu zaufanego przesyłane jest zawsze tylko pierwsze imię i w ten sposób możesz poprawnie potwierdzić swoją tożsamość.

19-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy