Odpowiedz

Wpłatomat

Dziś rano wpłata na konto 2000 po przeliczeniu pieniędzy pokazał się błąd transakcji,oddało kartę a pieniędzy brak na koncie ,czy ktoś miał podobnie ? Na infolinii dostałam informację że dziś mają jakieś problemy ale do wieczora powinna kwota się pojawić na koncie do teraz cisza ? Już nie wiem co robić?
Odpowiedz
0 Lajków
Kasia8
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
19-06-2024
Wiadomość 1 z 2 (1 074 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat

Nieudane wpłaty powinny zostać już zaksięgowane na koncie. Jeśli jeszcze ich nie masz, to napisz do nas na czacie w Moim ING. Przepraszamy za wczorajsze utrudnienia.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
339
65
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (976 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Odblokowania dostępu

Dobrze, dziękuję

19-12-2024
Re.: Odblokowania dostępu

Prosimy o kontakt z nami telefonicznie, aby specjalista mógł sprawdzić, co jest powodem kłopotu z odblokowaniem dostępu do bankowości online. Numer kontaktowy do nas to +48 32 357 00 69.

19-12-2024
Re.: Odblokowania dostępu

Próbowałam przed chwilą znowu odblokować dostęp do konto i pomimo przekazania danych, utworzenie nowego hasła wg zgodnego z wymogami i potwierdzenia CIS SMS otrzymałam wiadomość : "Przepraszamy, coś p...

19-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy