Odpowiedz

Awaria bankomatu

Witam serdecznie , 10.08.2022r. chciałam wpłacić 3000 zł we wpłatomacie. Po części się udało, a mianowicie wpłatomat przyjął pieniadze, chwilę je potrzymał, wyskoczył komunikat żeby odebrać noerozpoznany banknoty (czy coś takiego) a po chwili wyskoczył komunikat o awarii bankomat oddał mi kartę,postał tak chwilę i uruchomił się ponownie a ja nie dostałam żadnego potwierdzenia .Gdy dzwoniłam na infolinię jakiś Pan próbował na tym samym bankomacie wpłacić pieniadzę tylko jemu już nie zabrał pieniedzy tylko oddał karte pieniadze były w tej szufladzce nie zamkneła się .Bardzo proszę o przyspieszenie sprawy 008849/082022 bo potrzebuję mieć te pieniądze na koncie jak najszybciej. Z góry dziękuję!
Odpowiedz
0 Lajków
Karolina8
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
11-08-2022
Wiadomość 1 z 3 (1 349 wyświetleń)

Re: Awaria bankomatu

Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja Emotikon: Smutny Zgłoszenia staramy się rozpatrywać tak szybko, jak to możliwe.

Przekazałam Twoją prośbą do odpowiedniej jednostki naszego banku


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
562
122
19-03-2018
Wiadomość 2 z 3 (1 337 wyświetleń)

Re: Awaria bankomatu

Dostaliśmy sygnał, że w sprawie Twojego zgłoszenia pojawiły się nowe informacje. Jak korzystasz z usługi internetowej, tam sprawdzisz szczegóły. 
W sprawie statusu zgłoszenia możesz się również skontaktować z nami na czacie w bankowości internetowej lub telefonicznie: 32 357 00 69

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie. .
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
531
120
04-09-2015
Wiadomość 3 z 3 (1 248 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy