Odpowiedz

Awaria bankomatu

Witam serdecznie , 10.08.2022r. chciałam wpłacić 3000 zł we wpłatomacie. Po części się udało, a mianowicie wpłatomat przyjął pieniadze, chwilę je potrzymał, wyskoczył komunikat żeby odebrać noerozpoznany banknoty (czy coś takiego) a po chwili wyskoczył komunikat o awarii bankomat oddał mi kartę,postał tak chwilę i uruchomił się ponownie a ja nie dostałam żadnego potwierdzenia .Gdy dzwoniłam na infolinię jakiś Pan próbował na tym samym bankomacie wpłacić pieniadzę tylko jemu już nie zabrał pieniedzy tylko oddał karte pieniadze były w tej szufladzce nie zamkneła się .Bardzo proszę o przyspieszenie sprawy 008849/082022 bo potrzebuję mieć te pieniądze na koncie jak najszybciej. Z góry dziękuję!
Odpowiedz
0 Lajków
Karolina8
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
11-08-2022
Wiadomość 1 z 3 (1 362 wyświetleń)

Re: Awaria bankomatu

Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja Emotikon: Smutny Zgłoszenia staramy się rozpatrywać tak szybko, jak to możliwe.

Przekazałam Twoją prośbą do odpowiedniej jednostki naszego banku


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
562
122
19-03-2018
Wiadomość 2 z 3 (1 350 wyświetleń)

Re: Awaria bankomatu

Dostaliśmy sygnał, że w sprawie Twojego zgłoszenia pojawiły się nowe informacje. Jak korzystasz z usługi internetowej, tam sprawdzisz szczegóły. 
W sprawie statusu zgłoszenia możesz się również skontaktować z nami na czacie w bankowości internetowej lub telefonicznie: 32 357 00 69

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie. .
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
532
120
04-09-2015
Wiadomość 3 z 3 (1 261 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Bankowość internetowa dla osób małoletnich 6-13 lat

Dzień dobry, kiedy wprowadzicie funkcjonalność dostępu do aplikacji ing dla posiadaczy kart Mastercard dla dzieci poniżej 13 rok życia ?

24-04-2024
Moje ING wymaga ustawienia aplikacji jako domyślną do płatności zbliżeniowych

Jak w temacie.
Zapytałbym dlaczego, ale zaczniecie pisać jak bardzo jesteśmy dla was najważniejsi i jak bardzo to dla naszego bezpieczeństwa. Powiem tylko, że w aplikacjach PKO, Millenium i Google Pay ...

24-04-2024
Re: Pełnomocnictwo aktualizacja dokumentu tożsamości - zagranica

Pełnomocnictwo musi być sporządzone w formie pisemnej z podpisem mocodawcy potwierdzonym przez notariusza albo w formie aktu notarialnego. W przypadku, gdy dokument pełnomocnictwa sporządzony jest za

...

23-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy