11-02-2022 00:38 | Edytowano: 11-02-2022 00:42
Witam,
Pisze tutaj bo trochę utknęliśmy w bezsilnym punkcie i nie za bardzo wiemy co dalej... ponieważ czuje się jakbyśmy wpadli jakąś lukę, pułapkę systemu.
Sytuacja wygląda następująco:
18 grudnia 2021 moja Ciocia wyciągała kwotę 4000zł z bankomatu w markecie. Z jej relacji wynika że w procesie, po wprowadzaniu kwoty bankomat wyświetlił komunik "Awaria bankomatu" następnie zgasł ekran, chwilkę stała, ale jak widziała że nic się nie dzieje uznała że bankomat nie działa i kwotę wypłaci w po prostu w innym.
Niestety konto nie ma aplikacji mobilnej i żadnych powiadomień na bieżąco, na koniec miesiąca przyszedł pocztą papierowy billing...
Z bilingu wynikało że kwota 4000zł została pobrana tego dnia z tego bankomatu.
Ciocia zgłosiła reklamację w placówce ING - Dostaliśmy odpowiedź, niestety nie została uznana, wynikało że bilans kwoty w bankomacie się zgadza.
Napisaliśmy odwołanie - Prosiliśmy o dokładne sprawdzenie bankomatu wraz z kamerami, czekaliśmy trochę dłużej na odpowiedź, ale też przyszła odmowna. Bankomat nie posiada kamer, a rejestr systemowy się zgadza jeśli chodzi o wypłatę.
Nawet jak chcieliśmy w markecie ściągnąć kamery to trzymają nagrania tylko 14 dni.
Czy idzie coś jeszcze zrobić? Bo wygląda tak jakby bankomat dokończył sobie później proces wypłaty tych pieniędzy i ktoś po prostu miał dobre święta przechodząc...
Idzie w dzienniku systemowym bankomatu sprawdzić.
- Czy została zarejestrowana awaria dnia 18 grudnia 2021
- Ile trwało wypłacenie, czy jest jakaś nie naturalna długa przerwa między wprowadzoną kwotą, a wydaniem pieniędzy przez bakomat?
Nie wiem co robić. Bo nawet nie mam na czym się podeprzeć.
11-02-2022 21:43
Od negatywnej decyzji w sprawie reklamacji, Twoja ciocia może zgłosić odwołanie.
Może to zrobić na kilka sposobów:
- na czacie w Moim ING,
- na całodobowej infolinii + 48 32 357 00 69,
- w oddziale.
Jak Twoja ciocia składała już kilka zgłoszeń i na każdą otrzymała negatywną odpowiedź, może skorzystać jeszcze z innego rozwiązania.
Jeśli nie zgadza się z naszą decyzją i odpowiedzią na reklamację, to może:
- złożyć odwołanie lub np. zwrócić się do Arbitra Bankowego przy Związku Banków Polskich,
- złożyć wniosek o ponowne rozpatrzenie sprawy do Rzecznika Finansowego,
- złożyć wniosek do Rzecznika Finansowego o przeprowadzenie pozasądowego postępowania w sprawie rozwiązywania sporów między klientem a bankiem (od 1 stycznia 2016 r.).
12-02-2022 14:03
To jest odpowiedź identyczna z tą która dostałem z banku, mi chodzi oto że można coś jeszcze sprawdzić, bo co mi z arpitra który nie wniesie nic nowego niż spojrzenie na dotychczasowe rzeczy i rozłoży ręce.
12-02-2022 20:58 | Edytowano: 12-02-2022 21:10
12-02-2022 22:43 | Edytowano: 12-02-2022 22:57
Też mi się wydaje, że bankomat jako system finansowy powinien mieć w logach systemowych dokładne informacje o każdym zdarzeniu użytkownika, w tym awariach i do tego standardem powinna być kamera. Ale po dwóch analizach ING byłby nierzetelna?
13-02-2022 11:20
Dziękuję za podanie numeru zgłoszenia. Przekazałam prośbę o pilne rozpatrzenie do odpowiedniej jednostki w naszym banku. Mam nadzieję, że Twoja sprawa szybko się wyjaśni 😊
01-02-2023Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Reklamacje staramy się rozpatrywać tak szybko jak to możliwe. Czy możesz podać nam numer swojego zgłoszenia? Wtedy przekażemy prośbę do odpowiedniej jednostk
... 01-02-2023Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
5 | |
2 | |
2 | |
2 | |
2 |