11-02-2022 00:38 | Edytowano: 11-02-2022 00:42
Witam,
Pisze tutaj bo trochę utknęliśmy w bezsilnym punkcie i nie za bardzo wiemy co dalej... ponieważ czuje się jakbyśmy wpadli jakąś lukę, pułapkę systemu.
Sytuacja wygląda następująco:
18 grudnia 2021 moja Ciocia wyciągała kwotę 4000zł z bankomatu w markecie. Z jej relacji wynika że w procesie, po wprowadzaniu kwoty bankomat wyświetlił komunik "Awaria bankomatu" następnie zgasł ekran, chwilkę stała, ale jak widziała że nic się nie dzieje uznała że bankomat nie działa i kwotę wypłaci w po prostu w innym.
Niestety konto nie ma aplikacji mobilnej i żadnych powiadomień na bieżąco, na koniec miesiąca przyszedł pocztą papierowy billing...
Z bilingu wynikało że kwota 4000zł została pobrana tego dnia z tego bankomatu.
Ciocia zgłosiła reklamację w placówce ING - Dostaliśmy odpowiedź, niestety nie została uznana, wynikało że bilans kwoty w bankomacie się zgadza.
Napisaliśmy odwołanie - Prosiliśmy o dokładne sprawdzenie bankomatu wraz z kamerami, czekaliśmy trochę dłużej na odpowiedź, ale też przyszła odmowna. Bankomat nie posiada kamer, a rejestr systemowy się zgadza jeśli chodzi o wypłatę.
Nawet jak chcieliśmy w markecie ściągnąć kamery to trzymają nagrania tylko 14 dni.
Czy idzie coś jeszcze zrobić? Bo wygląda tak jakby bankomat dokończył sobie później proces wypłaty tych pieniędzy i ktoś po prostu miał dobre święta przechodząc...
Idzie w dzienniku systemowym bankomatu sprawdzić.
- Czy została zarejestrowana awaria dnia 18 grudnia 2021
- Ile trwało wypłacenie, czy jest jakaś nie naturalna długa przerwa między wprowadzoną kwotą, a wydaniem pieniędzy przez bakomat?
Nie wiem co robić. Bo nawet nie mam na czym się podeprzeć.
11-02-2022 21:43
Od negatywnej decyzji w sprawie reklamacji, Twoja ciocia może zgłosić odwołanie.
Może to zrobić na kilka sposobów:
- na czacie w Moim ING,
- na całodobowej infolinii + 48 32 357 00 69,
- w oddziale.
Jak Twoja ciocia składała już kilka zgłoszeń i na każdą otrzymała negatywną odpowiedź, może skorzystać jeszcze z innego rozwiązania.
Jeśli nie zgadza się z naszą decyzją i odpowiedzią na reklamację, to może:
- złożyć odwołanie lub np. zwrócić się do Arbitra Bankowego przy Związku Banków Polskich,
- złożyć wniosek o ponowne rozpatrzenie sprawy do Rzecznika Finansowego,
- złożyć wniosek do Rzecznika Finansowego o przeprowadzenie pozasądowego postępowania w sprawie rozwiązywania sporów między klientem a bankiem (od 1 stycznia 2016 r.).
12-02-2022 14:03
To jest odpowiedź identyczna z tą która dostałem z banku, mi chodzi oto że można coś jeszcze sprawdzić, bo co mi z arpitra który nie wniesie nic nowego niż spojrzenie na dotychczasowe rzeczy i rozłoży ręce.
12-02-2022 20:58 | Edytowano: 12-02-2022 21:10
12-02-2022 22:43 | Edytowano: 12-02-2022 22:57
Też mi się wydaje, że bankomat jako system finansowy powinien mieć w logach systemowych dokładne informacje o każdym zdarzeniu użytkownika, w tym awariach i do tego standardem powinna być kamera. Ale po dwóch analizach ING byłby nierzetelna?
13-02-2022 11:20
@DominikaW:Nie mamy takich zgłoszeń. Proszę, zrestartuj telefon. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne.
To chyba będz
... 18-11-2024Dzień dobry, jestem tutaj nowa i nieco pogubiona Chciałabym zrozumieć z kim sie tutaj rozmawia: czy ktoś, kto ma rangę "Zaprawiony analityk" to pracownik banku? Jak rozpoznać pracownika a jak kogoś,
... 18-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 |