Też mi się wydaje, że bankomat jako system finansowy powinien mieć w logach systemowych dokładne informacje o każdym zdarzeniu użytkownika, w tym awariach i do tego standardem powinna być kamera. Ale po dwóch analizach ING byłby nierzetelna?
To jest odpowiedź identyczna z tą która dostałem z banku, mi chodzi oto że można coś jeszcze sprawdzić, bo co mi z arpitra który nie wniesie nic nowego niż spojrzenie na dotychczasowe rzeczy i rozłoży ręce.
Pisze tutaj bo trochę utknęliśmy w bezsilnym punkcie i nie za bardzo wiemy co dalej... ponieważ czuje się jakbyśmy wpadli jakąś lukę, pułapkę systemu. Sytuacja wygląda następująco:
18 grudnia 2021 moja Ciocia wyciągała kwotę 4000zł z bankomatu w markecie. Z jej relacji wynika że w procesie, po wprowadzaniu kwoty bankomat wyświetlił komunik "Awaria bankomatu" następnie zgasł ekran, chwilkę st