Odpowiedz

Awaria wpłatomatu

W dniu dzisiejszym we wpłatomacie podczas liczenia pieniędzy wyskoczył komunikat o awarii, wplatomat wydał kartkę, ale wpłata nie została zaksięgowana. Sprawa została zgłoszona na infolinii, nr : 001402/092021. Maksymalny czas na odpowiedź z Państwa strony to 3 tygodnie... Proszę o jak najszybsze wyjaśnienie tej sprawy.
Odpowiedz
0 Lajków
LUc
LUc
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
02-09-2021
Wiadomość 1 z 2 (2 496 wyświetleń)

Re: Awaria wpłatomatu

Przykro mi, że taka sytuacja się zdarzyła. Na zgłoszenia reklamacyjne odpowiadamy tak szybo, jak uda nam się sprawdzić urządzenia. Czas 3 tygodni to maksymalny czas odpowiedzi z naszej strony. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
235
45
11-02-2020
Wiadomość 2 z 2 (2 428 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Tak czytam Wasze komentarze i się zastanawiam. Czekam na wstępną decyzję od 8.04. W PKO dostałem odpowiedź tego samego dnia. Tu nic się we wniosku nie zmieni. Od 17.04 jestem w analizie. Piszecie, że

...

12-05-2024
Re: Re.: Awaria bankomatu, brak reakcji banku od 2 tyg i awaria Wpłatomatu

Przykro nam, że taka sytuacja miała miejsce. Nie mamy tutaj podglądu do szczegółów zgłoszenia. 
Przekazaliśmy natomiast prośbę o przyspieszenie sprawy do zespołu, który zajmuje się reklamacjami

 

12-05-2024
parkingi - nie można wpisać numeru rejestracyjnego

dzień dobry, proszę sprawdzić działanie opcji "Parkingi / kup bilet" w aplikacji mobilnej

Próbowałem zaparkować w Katowicach, wszystko szło dobrze do momentu ale na ekranie na którym jest pole "Numer r

...

11-05-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy