Odpowiedz

Makler

Niestety znowu to samo. Od 3 dni nie mogę sprzedać ani kupić akcji. Znowu straciłam pieniądze. Masakra jakaś z tym maklerem. Trzeba będzie zmienić bank.

Odpowiedz
0 Lajków
Monix
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
03-12-2020
Wiadomość 1 z 2 (5 038 wyświetleń)

Re: Makler

@Monix Niestety nie udało nam się jeszcze uruchomić modułu Makler. Zakładamy, że pełną funkcjonalność uda się przywrócić o godzinie 13.00. Jeszcze raz przepraszamy za tę sytuację.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KamilaC
Moderator
Moderator icon
189
72
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (5 002 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Problem z zaciągnięciem kredytu gotówkowego

Cudownie. No tak, zawsze w przypadku problemu mogę popisać z botem, albo kimś losowym na chacie, kto poleci mi założenie reklamacji. A potem będę czekał miesiąc na rozwiązanie mojego problemu (tyle IN

...

16-03-2025
Re.: Płatność pożyczki

W takiej sytuacji po zasileniu konta system automatycznie pobierze pieniądze na spłatę raty. Przekazanie informacji o zadłużeniu do BIKu zależy to od czasu opóźnienia w spłacie.  Abyśmy mogli to spraw

...

15-03-2025
Ugoda dla Frankowiczów

Czy bank może żądać do podpisania ugody frankowej , zaświadczenia o dochodach ? Co w sytuacji gdy kredyt jest prawidłowo spłacany ale obecnie nie pracuję ?

14-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy