Odpowiedz

Makler

Niestety znowu to samo. Od 3 dni nie mogę sprzedać ani kupić akcji. Znowu straciłam pieniądze. Masakra jakaś z tym maklerem. Trzeba będzie zmienić bank.

Odpowiedz
0 Lajków
Monix
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
03-12-2020
Wiadomość 1 z 2 (4 911 wyświetleń)

Re: Makler

@Monix Niestety nie udało nam się jeszcze uruchomić modułu Makler. Zakładamy, że pełną funkcjonalność uda się przywrócić o godzinie 13.00. Jeszcze raz przepraszamy za tę sytuację.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KamilaC
Moderator
Moderator icon
186
71
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (4 875 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Kredyt hipoteczny - czas decyzji

Witam,
proszę o informacje jak wygladaja AKTUALNE terminy oczekiwania na decyzje. Te na stronie ING się nie sprawdzają. We wtorek tj. 04.02 dostaliśmy sms o tresci: mamy juz wszystko. Podejmujemy decyz...

12-02-2025
zmiana hasła na forum

Cześć,

proste pytanie i liczę na prostą odpowiedź: w jaki sposób można zmienić hasło dostępu do tego forum?

Sprawdzam i szukam w ustawieniach konta i nic.

Czy jest to w ogóle możliwe?

Dzięki.

12-02-2025
Re.: przelew ods - kred

W zakładce szczegółów limitu powinna być informacja o oprocentowaniu. Zgodnie z oprocentowaniem pobierane są odsetki. Dodatkowo raz do roku jest opłata roczna. Znacznie tańszym rozwiązaniem jest karta...

12-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy