04-12-2020 08:47
Niestety znowu to samo. Od 3 dni nie mogę sprzedać ani kupić akcji. Znowu straciłam pieniądze. Masakra jakaś z tym maklerem. Trzeba będzie zmienić bank.
04-12-2020 10:08
@Monix Niestety nie udało nam się jeszcze uruchomić modułu Makler. Zakładamy, że pełną funkcjonalność uda się przywrócić o godzinie 13.00. Jeszcze raz przepraszamy za tę sytuację.
Możesz odkryć widok stanu kont wchodząc w aplikacji w prawy górny róg. Wybierasz tam Ustawienia - Widok - Strona główna.
30-12-2024Dlaczego Bank oferuje takie produkty z możliwością wpłaty na konto dziecka 200000 zł z oprocentowaniem 7% przez 3 mies? A co dalej? Pułapka i zamrożone środki. Oprocentowanie 1,5% i brak możliwości wy
... 29-12-2024