Odpowiedz

Niestety znowu to samo. Od 3 dni nie mogę sprzedać ani kupić akcji. Znowu straciłam pieniądze. Masakra jakaś z tym maklerem. Trzeba będzie zmienić bank.

Odpowiedz
0 Lajków
Monix
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
03-12-2020
Wiadomość 1 z 2 (4 616 wyświetleń)

Re: Makler

@Monix Niestety nie udało nam się jeszcze uruchomić modułu Makler. Zakładamy, że pełną funkcjonalność uda się przywrócić o godzinie 13.00. Jeszcze raz przepraszamy za tę sytuację.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KamilaC
Moderator
Moderator icon
184
71
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (4 580 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: problem z aplikacja banku

Chyba system im się sypnął…może robią wdrożenie czegoś…i musieli wyłączyć wersje produkcyjną

07-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Mam dokładnie to samo, zarówno na aplikacji jak i w przeglądarce na laptopie...

07-11-2024
problem z aplikacja banku

nie mozna sie zalogowac - komunikat "nie udalo sie pobrac danych" - co tu sie dzieje?

07-11-2024