27-01-2020 15:45
28-01-2020 16:12
Jeśli regularnie płacisz rachunki, możemy wykryć, że transakcje się powtarzają - wtedy o nich przypominamy 😉
Więcej informacji na temat tych powiadomień znajdziesz na naszej stronie.
12-12-2020 17:51
13-12-2020 17:39 | Edytowano: 13-12-2020 17:40
@Barbksi2908 Jeśli nie masz dostępu do poprzedniego numeru telefonu, możesz go zmienić na dwa sposoby. Pierwszy, to zamówienie koperty z kodem aktywującym. Wysyłamy ją do 14 dni na Twój adres korespondencyjny. Na podstawie kodu będziesz mogła zmienić numer telefonu. Kopertę z kodem możesz zamówić w ostatnim kroku wniosku o nadanie nowego hasła, na naszej stronie: https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa/centrum-pomocy
Drugą możliwością jest wizyta w oddziale banku.
Nowa oferta Platynowej Karty Kredytowej
Od 24 września obowiązuje nowa oferta KK Platynowej. Klienci którzy podpisali umowę przed tą datą, korzystają z karty na dotychczasowych warunkach ale jeśli np.
Jeśli nie zapłacisz przynajmniej minimalnej kwoty do daty wskazanej w zestawieniu transakcji - możemy tymczasowo zablokować kartę. Gdy wpłacisz zaległą kwotę, odblokujemy kartę najpóźniej w kolejnym d
... 05-01-2025Dzień dobry,
mam pytanie o program Priority Pass do karty kredytowej - Platynowej Mastercard.
Gdy zakładałem kartę wejścia dla posiadacza karty były nielimitowane, a wejścia dla gościa kosztowało 32 US
... 05-01-2025