24-04-2022 19:07
24-04-2022 20:50
25-04-2022 20:20
Cieszę się, że zamówiłaś kartę do konta w naszym banku.
Jeśli zamawiałaś kartę ze swoją grafiką, musisz uzbroić się w cierpliwość do czasu sprawdzenia wizerunku karty oraz jej zamówienia. Po zaakceptowaniu wizerunku, kartę wyślemy na Twój adres korespondencyjny do 8 dni roboczych.
Gdy zaakceptujemy wzór Twojej karty otrzymasz informację w bankowości Moje ING.
Gdy karta pojawi się w zakładce karty i płatności telefonem, możliwe będzie aktywowanie płatności kartą Visa w telefonie. Jeśli Twój telefon posiada funkcję NFC, płatność uruchomisz klikając: "karty i płatności telefonem> Karta Visa> Płatność kartą Visa w telefonie> Aktywuj".
-------------
Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się
... 16-02-2025ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,
ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.
Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa
... 16-02-2025Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł
... 14-02-2025