Odpowiedz

Brak ikony karty do konta

dzien dobry, mam konto 13-18
ostatnio zamowilam sobie karty z moja wlasna grafika ale koleczko z karta w srodku nie pojawilo sie
nie moge placic telefonem, musze czekac na plastikowa karte o co chodzi?
Odpowiedz
0 Lajków
oliciix
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
24-04-2022
Wiadomość 1 z 3 (4 875 wyświetleń)

Re.: Brak ikony karty do konta

 
Odpowiedz
0 Lajków
oliciix
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
24-04-2022
Wiadomość 2 z 3 (4 863 wyświetleń)

Re: Re.: Brak ikony karty do konta

Cieszę się, że zamówiłaś kartę do konta w naszym banku.

 

Jeśli zamawiałaś kartę ze swoją grafiką, musisz uzbroić się w cierpliwość do czasu sprawdzenia wizerunku karty oraz jej zamówienia. Po zaakceptowaniu wizerunku, kartę wyślemy na Twój adres korespondencyjny do 8 dni roboczych.

 

Gdy zaakceptujemy wzór Twojej karty otrzymasz informację w bankowości Moje ING.

 

Gdy karta pojawi się w zakładce karty i płatności telefonem, możliwe będzie aktywowanie płatności kartą Visa w telefonie. Jeśli Twój telefon posiada funkcję NFC, płatność uruchomisz klikając: "karty i płatności telefonem> Karta Visa> Płatność kartą Visa w telefonie> Aktywuj".

 

 

 

-------------

 

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.

Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
DamianB
Były moderator
Były moderator icon
108
21
14-12-2020
Wiadomość 3 z 3 (4 809 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Re: Re.: Problem z blikiem wysyłanym z kategorii odbiorcy

Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku Emotikon: Szczęśliwy Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.

06-12-2025
Re.: Problem z blikiem wysyłanym z kategorii odbiorcy

Dzień dobry

Spieszę poinformować, że problem opisywany przeze mnie został rozwiązany już wszystko działa. Bardzo dziękuję za szybką reakcję i szczęśliwe rozwiązanie. :-)

pozdrawiam

Rafał

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy