Odpowiedz

Brak ikony karty do konta

dzien dobry, mam konto 13-18
ostatnio zamowilam sobie karty z moja wlasna grafika ale koleczko z karta w srodku nie pojawilo sie
nie moge placic telefonem, musze czekac na plastikowa karte o co chodzi?
Odpowiedz
0 Lajków
oliciix
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
24-04-2022
Wiadomość 1 z 3 (3 889 wyświetleń)

Re.: Brak ikony karty do konta

 
Odpowiedz
0 Lajków
oliciix
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
24-04-2022
Wiadomość 2 z 3 (3 877 wyświetleń)

Re: Re.: Brak ikony karty do konta

Cieszę się, że zamówiłaś kartę do konta w naszym banku.

 

Jeśli zamawiałaś kartę ze swoją grafiką, musisz uzbroić się w cierpliwość do czasu sprawdzenia wizerunku karty oraz jej zamówienia. Po zaakceptowaniu wizerunku, kartę wyślemy na Twój adres korespondencyjny do 8 dni roboczych.

 

Gdy zaakceptujemy wzór Twojej karty otrzymasz informację w bankowości Moje ING.

 

Gdy karta pojawi się w zakładce karty i płatności telefonem, możliwe będzie aktywowanie płatności kartą Visa w telefonie. Jeśli Twój telefon posiada funkcję NFC, płatność uruchomisz klikając: "karty i płatności telefonem> Karta Visa> Płatność kartą Visa w telefonie> Aktywuj".

 

 

 

-------------

 

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.

Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
DamianB
Były moderator
Były moderator icon
108
21
14-12-2020
Wiadomość 3 z 3 (3 823 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Płatności telefonem przez aplikację ING

Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się

...

16-02-2025
Re.: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,

ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.

 

Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa

...

16-02-2025
Problem z logowaniem do Moje ING po dodaniu nowego telefonu

Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł

...

14-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy