Kwestie dotyczące forum

Odpowiedz

Profil zaufany zakładanie konta- problem z potwierdzeniem tożsamości

Mam problem z potwierdzeniem tożsamości przy zakładaniu profilu zaufanego. Przychodzi kod autoryzacyjny i po wpisaniu kodu pojawia się komunikat "coś poszło nie tak, spróbuj później". Dzwoniłam na infolinię PZ, ale powiedzieli , że u nich jest wszystko ok. Zakładałam profil z przeglądarki Firefox i Chrome, a także przez komórkę aplikację mobilną i cały czas pojawia się to samo. Ciasteczka są usuwane automatycznie w przeglądarkach. Proszę o pomoc.
Odpowiedz
0 Lajków
Elżbieta2201
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
14-02-2023
Wiadomość 1 z 3 (8 844 wyświetleń)

Re.: Profil zaufany zakładanie konta- problem z potwierdzeniem tożsamości

 
Odpowiedz
0 Lajków
Elżbieta2201
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
14-02-2023
Wiadomość 2 z 3 (8 793 wyświetleń)

Re: Re.: Profil zaufany zakładanie konta- problem z potwierdzeniem tożsamości

Profil Zaufany zakładasz w naszej bankowości internetowej czy na stronie pz.gov.pl? 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
252
47
11-02-2020
Wiadomość 3 z 3 (8 741 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Płatności telefonem przez aplikację ING

Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się

...

16-02-2025
Re.: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,

ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.

 

Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa

...

16-02-2025
Problem z logowaniem do Moje ING po dodaniu nowego telefonu

Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł

...

14-02-2025