Kwestie dotyczące forum

Odpowiedz

Profil zaufany zakładanie konta- problem z potwierdzeniem tożsamości

Mam problem z potwierdzeniem tożsamości przy zakładaniu profilu zaufanego. Przychodzi kod autoryzacyjny i po wpisaniu kodu pojawia się komunikat "coś poszło nie tak, spróbuj później". Dzwoniłam na infolinię PZ, ale powiedzieli , że u nich jest wszystko ok. Zakładałam profil z przeglądarki Firefox i Chrome, a także przez komórkę aplikację mobilną i cały czas pojawia się to samo. Ciasteczka są usuwane automatycznie w przeglądarkach. Proszę o pomoc.
Odpowiedz
0 Lajków
Elżbieta2201
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
14-02-2023
Wiadomość 1 z 3 (6 282 wyświetleń)

Re.: Profil zaufany zakładanie konta- problem z potwierdzeniem tożsamości

 
Odpowiedz
0 Lajków
Elżbieta2201
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
14-02-2023
Wiadomość 2 z 3 (6 231 wyświetleń)

Re: Re.: Profil zaufany zakładanie konta- problem z potwierdzeniem tożsamości

Profil Zaufany zakładasz w naszej bankowości internetowej czy na stronie pz.gov.pl? 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
247
47
11-02-2020
Wiadomość 3 z 3 (6 179 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Spłata nie swojego kredytu

A mogę zrobić przelew po prostu? Nie na konto z którego jest pobierane?

04-10-2024
Pogląd biletu z ekranu logowania

Nie działa podgląd biletu z ekranu logowania. Po naciśnięciu skrótu wyświetla się błąd "Nie udało się pobrać danych
Błąd pobierania danych"
Żeby pokazać bilet do kontroli trzeba się zalogować do aplikac...

04-10-2024
Re.: Spłata nie swojego kredytu

Tak, możesz dokonać takiej wpłaty. Jeśli rata pobierana jest z konta bieżącego, to najlepiej wykonać przelew na te konto. Wówczas zostanie rata pobrana zgodnie z harmonogramem z konta.

04-10-2024