Kwestie dotyczące forum

Odpowiedz

Profil zaufany zakładanie konta- problem z potwierdzeniem tożsamości

Mam problem z potwierdzeniem tożsamości przy zakładaniu profilu zaufanego. Przychodzi kod autoryzacyjny i po wpisaniu kodu pojawia się komunikat "coś poszło nie tak, spróbuj później". Dzwoniłam na infolinię PZ, ale powiedzieli , że u nich jest wszystko ok. Zakładałam profil z przeglądarki Firefox i Chrome, a także przez komórkę aplikację mobilną i cały czas pojawia się to samo. Ciasteczka są usuwane automatycznie w przeglądarkach. Proszę o pomoc.
Odpowiedz
0 Lajków
Elżbieta2201
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
14-02-2023
Wiadomość 1 z 3 (10 403 wyświetleń)

Re.: Profil zaufany zakładanie konta- problem z potwierdzeniem tożsamości

 
Odpowiedz
0 Lajków
Elżbieta2201
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
14-02-2023
Wiadomość 2 z 3 (10 352 wyświetleń)

Re: Re.: Profil zaufany zakładanie konta- problem z potwierdzeniem tożsamości

Profil Zaufany zakładasz w naszej bankowości internetowej czy na stronie pz.gov.pl? 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
255
47
11-02-2020
Wiadomość 3 z 3 (10 300 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Nie mamy twojego numeru telefonu

Tutaj nie mogę tego sprawdzić. Napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na samym dole.

28-04-2025
Nie mamy twojego numeru telefonu

Witam, jakiś czas temu chciałam wziąć niewielki kredyt. Wniosek zatrzymuje się na punkcie 2-twoje dane. Pojawia się komunikat " nie możemy udzielić ci kredytu, nie mamy twojego numeru telefonu uzupełn...

28-04-2025
Re.: Nowa karta i Google Pay

Skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING, sprawdzimy co jest powodem, że otrzymałeś taką wiadomość. 

27-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy