Odpowiedz
Opcje
- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
Profil zaufany zakładanie konta- problem z potwierdzeniem tożsamości
14-02-2023 10:45
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Mam problem z potwierdzeniem tożsamości przy zakładaniu profilu zaufanego. Przychodzi kod autoryzacyjny i po wpisaniu kodu pojawia się komunikat "coś poszło nie tak, spróbuj później". Dzwoniłam na infolinię PZ, ale powiedzieli , że u nich jest wszystko ok. Zakładałam profil z przeglądarki Firefox i Chrome, a także przez komórkę aplikację mobilną i cały czas pojawia się to samo. Ciasteczka są usuwane automatycznie w przeglądarkach. Proszę o pomoc.
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wiadomość 1 z 3
(9 652 wyświetleń)
14-02-2023 14:06
Re.: Profil zaufany zakładanie konta- problem z potwierdzeniem tożsamości
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wiadomość 2 z 3
(9 601 wyświetleń)
15-02-2023 14:39
Re: Re.: Profil zaufany zakładanie konta- problem z potwierdzeniem tożsamości
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Profil Zaufany zakładasz w naszej bankowości internetowej czy na stronie pz.gov.pl?
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość